Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 11

Tema: Pedrera de Santa Ponça

  1. #1

    Pedrera de Santa Ponça

    Nombre:  _DSC7134.jpg
Visitas: 397
Tamaño: 115.1 KB

    Molt ben acompanyada per en Carlos i en Jaume, vam anar a veure que ens donava de si aquesta espectacular pedrera. La nit va ser molt generosa amb noltros i ens va regalar un cel ple d'estrelles per aquest escenari que ens va agradar tant als tres.
    Muntatge amb startrails de 130 fotos disparades a f/4, 30 seg., 14mm, ISO 800 per al cel i 1 foto disparada a f/2,8, 20 seg., 14mm, ISO 2.500 per les parets i terra, aquesta darrera foto duu il.luminació adicional de llanterna càlida, que el nostre tècnic d'il.luminació va "pintar" hàbilment amb molta precisió (gracias Carlos!!!).
    Una sortida per repetir, sense cap dubte!
    Última edición por Marga Pons; 02/09/2019 a las 23:26

  2. #2
    Que xula!
    Molt ben aconseguida. La il·luminació de ses parets un encert. Enhorabona!
    Només em destorba una mica, mica el cantó superior dret. Es una ombra?
    Potser es podria retallar una mica la foto per aquest cantó.

  3. #3
    Espectacular Marga.!!

  4. #4
    Gràcies per comentar!!! Felix, l’ombra a la que et refereixes són les fulles d’una figuera, que m’entraven dins l’enquadrament que volia fer.... com que m’agradava més la composició triada que la nosa que em podien fer les fulles, vaig optar per deixar-les tal i com estaven. Segurament sense elles la foto hagués estat millor, però no podia tenir-ho tot ;-)
    Última edición por Marga Pons; 03/09/2019 a las 11:56

  5. #5

  6. #6
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    Impressionant.
    No sé que més dir.

  7. #7
    Vull destacar l'encert de l'enquadrament buscat. El resultat l'habitual. Bona fotografia.

  8. #8
    Molt bona feina d'equip per aconseguir un bon resultat. M'agrada molt aquesta composició i també la temperatura de color escollida... però tenc un dubte...

    perque puges ISO i baixes velocitat per fotografiar un element estàtic??
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  9. #9
    Gràcies a tots per comentar! Estic molt contenta que us hagi agradat!
    Bep: Aquesta darrera foto (amb il.luminació) la vam fer emprant els paràmetres per agafar la via làctia, en aquells moments teniem la cua travesant el cel i ens va fer gràcia provar de fer la foto....per poder fer les estrelles com punts no me va quedar altre que baixar a 20 seg. i adaptar l’ISO a la foto d’aquell moment. No puc fer res d’amagat, que tot d’una m’emplomau ;-)
    Última edición por Marga Pons; 03/09/2019 a las 19:26

  10. #10
    Aquesta és ja la segona versió que veig d'aquest indret (la primera ha sigut la d'en Carlos) i cadascuna en el seu estil, m'encanten les dues. Magnífic punt de vista i excel·lent edició, Marga. Felicitats.

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •