Resultados 1 al 10 de 10

Tema: Cumulonimbus

  1. #1
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1

    Cumulonimbus

    Aquest matí ha retronat el cel ben fort i ha descarregat damunt Son Bou.
    Des de Maó he sentit els trons i, al veure aquesta formació nubolosa, he agafat el Gran Angular i he pujat al terrat de casa.
    Tot i el GA, una foto única no agafava tota l'amplada del cumulonimbus aquest i he decidit fer series de fotos solapades per , després, ajuntar-les en una sola.

    He fet una serie horitzontal. L'he processada i m'ha sortit un nyap. Però maquillant-la una mica m'he atrevit a pujarla al xat de WhatsApp. I ara us la pòso aquí.


    Nombre:  Pan-Tempesta-4-8Cv.jpg
Visitas: 395
Tamaño: 352.9 KB

    Nikon D750 - Tamron 15-30mm a 15mm
    f/14 - 1/800 - ISO 200
    Photomerge de 6 fotos

    Però, al contrari del que jo pensava, al fer una panoràmica vertical, el Photomerge ha funcionat be:

    Nombre:  Pano_Cumulonimbus-NEF0681-90d-F-8Cv2.jpg
Visitas: 415
Tamaño: 523.8 KB

    Nikon D750 - Tamron 15-30mm a 15mm
    f/13 - 1/640 - ISO 200
    Photomerge de 10 fotos en vertical

    Llàstima no haver "caçat" cap llamp.
    M'agrada aquest joc !

  2. #2
    Impressionant imatge Jaume! La filera de vivendes fa encara més impactant el tamany del núvol i el detall del sol “estrellat” acaba molt bé la foto. Bona Jaume, si senyor!

  3. #3
    Molt bona Jaume!! És espectacular aquesta imatge.

  4. #4
    Foroadicto Avatar de Pepe Peñafiel
    Fecha de ingreso
    17 jul, 09
    Ubicación
    Palma de Mallorca
    Mensajes
    5,672
    La primera con gran angular es resultan pero la segunda en contexto real hace que la escena adquiera su dimensión. Ese sol le da un importante plus, a la ya mas que magnifica estampa, de esa nube.

  5. #5

  6. #6
    Impressionant Jaume!!!
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  7. #7
    Molt bona Jaume.

  8. #8
    Espectacular imatge final, Jaume. (Em refereixo a la segona). Crec que vas tenir una gran idea en fer la panoràmica vertical. L'enquadrament, deixant la filera de cases només per contextualitzar la foto, el trobo magnífic. Al meu parer, hi ha un parell d'aspectes que encara podrien millorar la foto (i mira que és difícil). Per una banda trobo el cel una mica sobresaturat. Per altra banda, el photomerge no ha acabat de fer la feina fina i a la par dreta de la imatge, (sobretot damunt de les cases fins arribar al petit núvol blanc, però també més amunt) s'hi aprecien unes franges verticals). Hi estàs d'acord?

  9. #9
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Cita Iniciado por Lafebre Ver mensaje
    Espectacular imatge final, Jaume. (Em refereixo a la segona). Crec que vas tenir una gran idea en fer la panoràmica vertical. L'enquadrament, deixant la filera de cases només per contextualitzar la foto, el trobo magnífic. Al meu parer, hi ha un parell d'aspectes que encara podrien millorar la foto (i mira que és difícil). Per una banda trobo el cel una mica sobresaturat. Per altra banda, el photomerge no ha acabat de fer la feina fina i a la par dreta de la imatge, (sobretot damunt de les cases fins arribar al petit núvol blanc, però també més amunt) s'hi aprecien unes franges verticals). Hi estàs d'acord?
    Totalment d'acord, Vicenç. Gràcies.
    M'agrada aquest joc !

  10. #10
    D'acord amb tots els comentaris que s'han fet. Realment t'ha quedat un núvol espectacular.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •