Página 2 de 2 PrimerPrimer 12
Resultados 11 al 15 de 15

Tema: Do you mind if I take a picture?

  1. #11
    Gracies Raul,
    Sobre els colors de l'arena son així. La base de terra es dura i més clara, el fons es una duna que té un altre color.
    Crec recordar que tenia posat el filtre polaritzador, però no ho vaig posar al detall de la foto ja que per la orientació del sol no crec que tingués massa efecte.

  2. #12
    Pel meu gust personal i a n'aquest entorn, m'agradaria més la figura d'un òrix en lloc d'una al·lota, però he de reconèixer que t'ha quedat de 10
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  3. #13
    Molt bona fotografia. Personalment no em molesta gens el tema de falta d'aire que es comenta.

  4. #14
    Res més a afegir als comentaris dels companys. A mi tampoc no em molesten gens els retalls de les branques. La diagonal branca esquerra de la imatge-braç dret de la noia-vestit cama esquerra de la noia és d'una gran força. Molt bona edició. Felicitats, Fèlix.

  5. #15
    Ja t'ho han dit gairebé tot, Fèlix, per tant m'afegesc a l'enhorabona i m'alegra veure un tipus de fotografia un poc diferent al que solem penjar al fòrum.

    La noia sembla que sabia que feia amb el posat que té tant professional.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

Página 2 de 2 PrimerPrimer 12

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •