Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 15

Tema: Do you mind if I take a picture?

  1. #1

    Do you mind if I take a picture?

    El Deadvlei (la vall morta) es una de les principals atraccions turístiques de Namíbia.
    La afluència de gent tot i ser primera hora així m'ho va confirmar.

    Al principi em vaig desesperar una mica, quasi sempre tenia alguna persona enmig del enquadrament.
    El sol pujava i les ombres que volia capturar se'n anaven.

    Vaig tenir la sort de veure un parell de noies "asiàtiques" que anaven vestides molt elegants, com si anessin a fer un anunci.
    En veure la forma en què posaven no em vaig poder resistir de demanar-lis permís per "robar" aquesta foto:

    Nombre:  deathvlei_ff_800.jpg
Visitas: 392
Tamaño: 438.4 KB


    FUJIFILM XT-2 | ISO 200 | f/13 | 1/160s | 50mm (75mm FF)

  2. #2
    Ei Felix. De dalt de tot. Aquest és el tipus de fotografia que m´agrada. Té color, composició, glamour, vaja, de tot. Llàstima la branca de l´esquerra que queda just al final de la foto. Per a mi li falta una mica d´aire. De totes maneres

  3. #3
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    D'acord amb en Lluís.
    M'agrada aquest joc !

  4. #4
    Gracies per les vostres respostes, a mi també em falta aquesta mica d'espai de la branca del arbre.

  5. #5
    Foroadicto Avatar de Pepe Peñafiel
    Fecha de ingreso
    17 jul, 09
    Ubicación
    Palma de Mallorca
    Mensajes
    5,672
    También de acuerdo con Lluis. La imagen es buenísima. Me encanta.Ese poco de aire por la izquierda quizá la mejoraría aún más.

  6. #6
    L’imatge és molt bona Fèlix, i hi estic d’acord amb els comentaris dels companys.....llàstima que aquestes petites rectificacions sempre els veiem clarament, però quan ja som a casa, aseguts davant l’ordinador.....c’est la vie!

  7. #7
    Nunca había visto este paisaje con un posado. Muy buena.

  8. #8
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    Encar estic intentant assimilar el “atuendo”... molt adient per anar pel desert, trobo....

    La foto brutal, me n’alegro que li proposessis posar porque era una oportunitat única!

  9. #9
    Gracies pels vostres missatges.

    Bet: Eren dues noies anavam allà amb la idea de fer-se fotos. Estaven enmig d'una sessió amb un altre fotògraf i jo "em vaig colar" ;-)
    Intentant no molestar, des de darrera, vaig tirar unes quantes fotos. Però la noia no posava per mi, ojalà!
    El "atuendo": molt adient si ;-)
    Última edición por Felix Bagur; 02/09/2019 a las 19:43

  10. #10
    És una gran foto.
    M'encanta la composiciò, el posat de la noia, el contrast de colors del vestit, de l'arena que no sé si realment hi ha dos colors o l'has pintada amb el processat i el blau del cel.
    No me molesta el retall de la branca del lateral ni de dalt.

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •