Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 11

Tema: El sitio de mi recreo

  1. #1

    El sitio de mi recreo

    Amb el títol d'aquesta cançò em vull referir a una de les localitzacions preferides per jo de Menorca. De tant en tant m'agrada anar-hi encara que és un lloc molt fotografiat sempre intent fer alguna cosa diferent.

    Ahir hi vaig anar durant una hora, quan ja era de nit, aprofitant els núvols que el vent feia correr pel cel.

    Nombre:  Es Pont d'en Gil_0001.jpg
Visitas: 399
Tamaño: 494.5 KB

    Nikon D610 amb Nikkor 20 mm retallada
    ISO 125, f/2,5, 360 segons
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  2. #2
    Per mi molt bona. Els núvols un plus. Bona lluminositat i color.

  3. #3
    M'agrada molt es cel i sa "pluja" de estels (que a primera vista as mòbil no vaig veure).
    Els colors blaus de sa roca, baix a l'esquerra, son un reflex de la mar o fruit de s'edició?
    Es podrien corregir?
    Bona foto!

  4. #4
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Bona foto.
    Aplaudeixo la idea de cercar noves llums d'un mateix lloc.
    M'agrada aquest joc !

  5. #5
    Foroadicto Avatar de Pepe Peñafiel
    Fecha de ingreso
    17 jul, 09
    Ubicación
    Palma de Mallorca
    Mensajes
    5,672
    Es una de las localizaciones de Menorca que mas me gustan disfrutar y te he visto varias tomas.Me gusta mucho esa perspectiva. Personalmente las imágenes nocturnas me gustan con algo menos de luminosidad. Pero es un gusto personal. Insisto me parece una buena nocturna y las nubes le dan un plus.

  6. #6
    M’agrada molt, molt, molt....tal i com ens la presentes Joan A.

  7. #7
    Magnifica. Que hi havia lluna?
    Si que veig una dominant blava a sa part baixa de ses roques, pot ser sigui es reflexe de la mar?

  8. #8
    Un sitio emblemático al que has sabido dar una vuelta de tuerca fotográfica. En esta hermosa imagen (y por una vez) creo que molestan los trazos estelares.

  9. #9
    Molt bona Joan!!! Te coneixes molt be aquesta localització i en treus profit,

    M'agrada molt com la presentes en quant a temperatura, composició... personalment contrastaria i enfosquiria una mica més el cel, per la resta molt bona.
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  10. #10
    T'he vist diverses fotos teves d'aquest mateix indret i, pel que recordo, gosaria a dir que aquesta és una de les millors sinó la millor. M'agrada, i molt, de tot tal com està. Felicitats, Joan A.

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •