Resultados 1 al 9 de 9

Tema: La viatgera misteriosa

  1. #1

    La viatgera misteriosa

    En primer lloc vull presentar les meves excuses al boss pel fet de presentar aquesta foto aqui i n a muntatges. Ja he rebut alguna advertència. Pero és que jo el que demano son comentaris i, encara que, de vegades siguin negatius, m´ajuden a millorar. En canvi, si les pujo en l´altre post, n´hi ha menys de comentaris. Dit aixó, m´explico: fa un temps que vam estar per l´alt Empordà i vaig fer unes fotos a l´estació de tren se Portbou. Emblemàtica. Pero a les fotos que vaig fer, segons el meu gust, els falltava quelcom. Ara s´em ha ocorregut de fer uns muntatges amb una maleta i una perssona i en tinc algunes de fotos. En penjo una per saver la vostre inestimable opinió. Si el boss ó algú mes creu que aquest foro no és el mes adient per aquestes proves, només m´ho heu de dir i em plantejaré seriosament el fet de penjarles.
    Nombre:  4 - La viatgera misteriosa.jpg
Visitas: 379
Tamaño: 627.8 KB

  2. #2
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    A mi m’es ben igual on penjar les fotos, vagi per endevant.
    Trobo la teva idea encertada però no del tot prou ben executada. De nou les ombres no són coherents. Les reals han quedat corbades pel gran angular mentres que la de la maleta és recta. I tenen angles diferents, no són paral.leles.
    i la persona no té ombra.
    a més el desenfoc de la persona no sembla real, no sembla deguta baixa velocitat ja que té unes ratlles que
    distreuen.

    però repeteixo que trobo la idea encertada, i la foto base , força interesant..

  3. #3
    Els fantasmes no tenen ombres, Bet. Al menys aquesta és la meva idea. Avui en penjaré un altre.

  4. #4
    La inclusió de la figura humana i la maleta ajuda a millorar la composició de la foto, per tant em sembla molt bona idea la teva.

    Comparteixo l'opinió de la Bet en quan a les ombres com a possible millora de la foto.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  5. #5
    M'agrada molt el resultat Lluis, potser millorant el tema de les ombres estaria "acabada". Bona Lluis!!!
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  6. #6
    Molt bė l'estació i la maleta, a la que també crec que cal millorar-li l'ombra. Respecta al fantasma, no entro en si ha de tenir ombra o no, però el que mira la fotografía interpreta que és una figura en moviment i li caldria ombra. Ara bé, per respectar la teva idea, si fas el cos més transparent ( les cames permeten veure el paviment) ja ens acostem al fantasma.

  7. #7
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    D’acord amb en Narcís.

  8. #8
    M’agrada molt l’idea Lluis, i m’agrada molt la força de totes aquestes linees tan marcades de l’estació i aquesta viatgera “fantasmagòrica” amb la seva maleta, que acaba d’arrodonir la composició (incloure persones en aquest tipus de fotos és un plus i ens conta una història) L’edició en blanc i negre és un encert. Per jo és una molt bona foto!

  9. #9
    Recordo haver vist ja fa temps alguna foto teva d'aquesta magnífica i fotogènica estació. El blanc-i-negre trobo que li va ideal a aquesta imatge. La teva idea sobre la foto la trobo molt bona, però també sóc dels que penso que el tema de les ombres no acaba d'estar resolt del tot. Comparteixo l'opinió que ha donat en Narcís.

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •