Página 1 de 3 123 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 25

Tema: Zebres

  1. #1

    Zebres

    Fa pocs dies que he tornat de Namíbia. Un autèntic paradís pels amants de la natura i la fotografia.
    Vam visitar el parc nacional de Etosha i la reserva privada de Erindi on vam poder realitzar un safari (game drive li duen ells) amb el nostre cotxe.
    Vam veure multitud d'animals, us presento aquí aquest parell de simpàtiques zebres.


    Tots els comentaris son benvinguts.

    Nombre:  ZEBRAS_800_FF.jpg
Visitas: 393
Tamaño: 291.9 KB

    Fujifilm XT-2 | ISO 200 | f/5.6 | 238mm (358mm FF) | 1/350s

    Última edición por Felix Bagur; 28/08/2019 a las 16:48

  2. #2
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    Fantastica, la composició i molt encertat el to

  3. #3
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    Vas clavar la pose!
    Molt encertada!
    No comento res de l’edició perque no sé res de foto en bn.
    Només una dubte: el fons ( sota les cames) és el desenfoc normal o has fet algun efecte/filtre amb PS?

  4. #4
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,197
    Blog Entries
    1
    Sensació: Molt bona , ben enquadrada, etc. M'agrada força. Impacta visualment.
    Comentari: La tentació de processar les zebres en B&N és inevitable. Però, ja que hi ha aquesta intencionalitat del B&N, em pregunto si voldríes probar a eliminar la textura que les envolta ?
    Com que encara no conec els teus gustos, maníes, etc en fotografía, ignoro si aquest suggeriment experimental et pot semblar interessant. Ho dic, perque, per exemple, això a en Vicenç no li proposaría.
    M'agrada aquest joc !

  5. #5
    Gracies pels vostes comentaris:
    Elisabet: A sota de les cames no he fet res especial. Potser ha quedat una mica estrany.
    Jaume: He estat temptat de fer blanc tot el voltant de les zebres. Potser ho provo, manies de moment no en tenc ;-)

  6. #6
    Molt bona composició Fèlix, m'agrada molt l'enquadrament i el tractament que li has fet. Em dona l'impressió que hi ha un retall important per la falta de nitidesa... o hi falta una mica d'enfoc, no sé
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  7. #7
    Molt bona foto. Bona composició. El tractament em semble correcte, amb algún matiç. Per ejemple: estic amb la Bet en que la part de sota les cames de les zebras ,m´agradaria una mica mes desenfocada i potser mes fosca. Quan al color:et proposo una prova en photoshop: anar a selección - gama de colores - muestreados - medios tonos- a una tolerancia de 16 - ok - filtro de fotografia - sepia - entre 15 i 20, i et quedaria aquell blanc i negre, tirant molt poc a sèpia, que tan agrada, al menys a mi. Si no ho vols provar, tu ets l´autor i ets qui mana.

  8. #8
    Gracies Bep i Lluís per comentar sa foto.

    LLuís: Gracies, faré la prova en tenir temps. Ara tenc tantes fotos per revisar d'aquest viatge ;-)
    Bep: En quant al retall només he tallat una mica per dalt, la part del cel, per que no m'aportava res. Recordo que vaig enfocar a la zebra de damunt.

  9. #9
    Tal qual la presentes m'agrada molt.

    No em molesta gens la petita manca de nitidesa que comenta en Bep i, de fet, li dona un aire suau a la foto que crec que li va bastant bé.

    El que si que li trob a faltar a la foto és que hi hagi detall dins els ulls de les dues zebres, però per lo demés, com t'he dit, m'agrada molt tal qual la tens.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  10. #10
    Molt bon enquadrament. Pot ser que es podría jugar un pel mes amb el terra per millorar la fotografia fen-lo més fosc o fen desaparèixer totalment la vegetació i deixar-lo con el cel totalment blanc.

Página 1 de 3 123 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •