Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 11

Tema: Arrepentimiento, penitencia y propósito de enmienda

  1. #1

    Arrepentimiento, penitencia y propósito de enmienda

    Abans de res, que ningú s'assusti amb el títol ja que no té a veure amb temes religiosos. Tan sols és que, per un compromís, no vaig poder acompanyar als fotofinderos en la darrera sortida però com que no em volia quedar sense fotografiar la VL (arrepentiment).

    A la nit següent vam anar a fer una típica bereneta a sa platja i vaig aprofitar per arribar tot sol (penitència) fins a un indret a on feia temps que hi volia anar a fer la VL.

    Comparteixo ara amb tots voltros el resultat d'aquesta sortida express (propòsit d'esmena).

    A l'hora en que vaig fer la foto no hi havia lluna i la llanterna Ledlenser me l'havia deixada, així que vaig d'haver il.luminar amb la llanterna del mòbil i el frontal led a l'hora per a intentar que les roques es veiessin un poc, el resultat d'aquesta il.luminació artificial no em desagrada ja que va quedar bastant uniforme i deixant el primer plà no massa il.luminat que és com a jo m'agrada que quedi una nocturna.

    Comentar-vos que faig ben meus els comentaris que ha fet na Marga Pons en el seu fil en quan a dubtes a l'hora de donar més o manco força al processat de la VL, temperatura de color, anti-renou, etc.

    Nombre:  Son Saura VL_0005.jpg
Visitas: 433
Tamaño: 334.9 KB

    Nikon D610 amb Nikkor 20 mm
    ISO 4000, f/2,5, 20 segons

    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  2. #2
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,197
    Blog Entries
    1
    Bona VL, Joan A.
    T'has tret l'espineta, eh? Ben fet.

    Detalls tècnics:
    Veig un enquadrament curt per l'esquerra.
    El primer pla, il·luminació apart, no m'acaba de fer el pes, però si tenim en compte les circunstàcies... be està.
    Potser , amb el temps i uns quants processats més, canviaré d'opinió, però les VL m'agraden contrastades, com la teva.
    M'agrada aquest joc !

  3. #3
    Joan, este procesado lo veo bien contrastado y, por lo tanto, personalmente es de mi gusto, especialmente en esta foto en la que prima la VL sobre el resto de elementos.

  4. #4
    Bona foto Joan Antoni.
    M'agrada s'enquadrament i sa lluminositat de la mar. Trobar el punt just de reducció de renou es complicat. Jo la veig be!
    Per que no vas tirar a f1.8? Supos que per obtenir més detall del primer pla?
    i dues exposicions una per la VL a 1.8 i s'altre per primer pla a f2.5 i augmentant el temps?
    Imagin que volies fer sa foto en una sola captura.

  5. #5
    Joan, jo també pens que aquesta foto vol d’un bon contrast a la VL, tal i com ho has fet.
    M’agraden les roques que has triat com a primer pla i el moviment de la mar a la zona contraria de la via làctia, l’imatge queda així, molt ben equilibrada.
    L’únic que tal vegada intentaria, és integrar un poc el costat on hi ha la VL (més fosc) amb la resta del cel de la part dreta (més clar), em sembla que la transició de fosc a més clar hauria de ser un pelet més suau per a que fos més natural.

    Trobes que ho tindrem mai prou aclarit? Serem capaços de seure davant s’ordinador i amb un no res sabrem com deixar una imatge d’aquestes amb una edició de 10? Tal vegada serà cert que encara tenim molta penitència per fer.....

  6. #6
    Ja m'agradaria a jo haver-la feta a n'aquesta Joan A. M'agrada molt el processat.

  7. #7
    Bona imatge, Joan!! bona composició i colors. Estic d'acord amb na Marga amb lel comentari sobre la trancisió i jo afegiria corregir la temperatura entre aquestes dues parts, dreta/esquerra
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  8. #8
    Gràcies a tots pels vostres comentaris.

    Esperava que qualcú fes el comentari que ha fet na Marga i en Bep per que ja ho havia vist de tot d'una i, realment, és una cosa a corregir.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  9. #9
    Foroadicto Avatar de Pepe Peñafiel
    Fecha de ingreso
    17 jul, 09
    Ubicación
    Palma de Mallorca
    Mensajes
    5,672
    Excelente VL también, estáis realmente acertados. Me encanta es composición. El comentario de Marga, tras verlo varias veces, me parece muy interesante.

  10. #10
    També arribo molt tard a comentar aquesta foto, però després del que ja t'han comentat la resta de companys, només dir-te que m'agrada molt.

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •