Página 2 de 3 PrimerPrimer 123 ÚltimoÚltimo
Resultados 11 al 20 de 22

Tema: Demana un desitg

  1. #11
    Cita Iniciado por Carlos Silvestre Ver mensaje
    La luz del faro de San Esteban joroba bastante o ayuda a iluminar (según se mire...). Encima la contaminación de Es Castell y Maó que tampoco ayudan precisamente.
    Bien por la composición y por el tratamiento de la VL que a mi me gusta (y más teniendo en cuanta lo complicado de la toma por lo mencionado antes). Lo único es que me parece que ha quedado un poco en plan acuarela, posiblemente por la reducción de ruido. ¿Sí? ¿No?
    Al hacer mi primer comentario en cuanto al procesado realizado fue debido al ver una cosa extraña en las estrellas del cielo y ahora que has hecho tu comentario estoy pensando que sí sea esto lo que le vi de extraño pero no estoy en condiciones de poderlo asegurar.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  2. #12
    Así es Carlos.....Otro de los dilemas a la hora de editar VL, reducimos ruido (y le damos ese aspecto de pastelito) o no reducimos (y dejamos ahí todo ese grano)?
    Aplique reducción de ruido solo a la parte del cielo (si no recuerdo mal) y deje la zona del suelo “natural” para evitar ese exceso de suavidad en la zona terrestre, no se.... tal vez no tengo la habilidad suficiente para saber hasta donde llegar, o no conozco el programa al 100 por 100...yo utilizo el define de los filtros Nick Collection y es el único que conozco. Tal vez debería invertir en un programa de mayor calidad (ya lo hablamos tú y yo el otro día)......muchas dudas, la verdad.

  3. #13
    Cita Iniciado por Marga Pons Ver mensaje
    Así es Carlos.....Otro de los dilemas a la hora de editar VL, reducimos ruido (y le damos ese aspecto de pastelito) o no reducimos (y dejamos ahí todo ese grano)?
    Aplique reducción de ruido solo a la parte del cielo (si no recuerdo mal) y deje la zona del suelo “natural” para evitar ese exceso de suavidad en la zona terrestre, no se.... tal vez no tengo la habilidad suficiente para saber hasta donde llegar, o no conozco el programa al 100 por 100...yo utilizo el define de los filtros Nick Collection y es el único que conozco. Tal vez debería invertir en un programa de mayor calidad (ya lo hablamos tú y yo el otro día)......muchas dudas, la verdad.
    Marga, jo també utilitzo el Dfine i el que faig és jugar amb l'opacitat de la capa creada per a accentuar, si ho consider necessari, l'efecte del filtre.

    Tot i aò, els dubtes no es disipen del tot moltes vegades. Es tracta d'anar provant amb diferents opacitats i trobar un punt d'equilibri en que t'agradi tal com queda.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  4. #14
    Una pregunta Joan A., quan empres el dfine deixes que fagi sa medició ell de forma automàtica o li situes tu els punts on vols que mesuri? No se si a tu te passa, però tenc sa sensació que de vegades la seva actuació és més suau i segons com li agafa el suavitzat és molt més fort....fins i tot amb la mateixa imatge

  5. #15
    Sempre el deix en automàtic. Açò de triar es punts no ho he emprat mai i no sé si sabria fer-ho

    Enviat des del meu ANE-LX1 usant Tapatalk
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  6. #16
    Jo també ho faig amb automàtic, però no se on vaig llegir o me van explicar que si situaves tu els punts, el programa era més precís. S’havia de pendre la mesura a zones un poc més neutres, a les roques de terra no, per exemple....però supós que no ho vaig acabar d’entendre i quan ho vaig voler provar no vaig sebre per on partir. Provaré de jugar amb s’opacitat com m’has indicat Joan A., merci per l’informació!

  7. #17
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    Bona, Marga
    en les condicions de llum que comentes
    Penso com comenta en Carlos i sense ser un entès en el tema, que la reducció de soroll, produeix aquest efecte pictòric ..

  8. #18
    Has provat de retallar la part fosca del primer pla? Conec la zona y realmen es dificil fer una bona foto nocturne per la gran contaminaciò lumínica. La VL t'ha quedaz perfecte pel meu gust.

  9. #19
    Una composició i unes llums excelents molt ben treballades. Personalment no m'agraden les VL's amb tanta canya però es venen millor.
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  10. #20
    Bona VL!

    M’agrada molt sa composició.

    En quant al tractament de sa renou, és complicat com dius, jo la veig una mica “aquarel·la”.

    Una ISO més baixa ajudaria en aquest sentit? Gracies a sa llum auxiliar potser no faria falta pujar a ISO 6400. O podries provar de baixar ISO i incrementar temps a 25 segons?
    Jo en les últimes VL he provat CAPTURE ONE per fer el revelat inicial. Exporto a TIFF i després la finalitzo en PS. En PS, per la part del cel, sol afegir una corba per incrementar contrast, ajusto una mica nivells i aplico una màscara de enfoc.

    Tema estel / avió, no fa massa em va passar el mateix i també vaig posar-li es mateix títol a sa foto!!

Página 2 de 3 PrimerPrimer 123 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •