Página 2 de 2 PrimerPrimer 12
Resultados 11 al 17 de 17

Tema: Metro de Barcelona

  1. #11
    Sense tenir en compte els mitjants en que està feta, et vull felicitar per aquesta fotografia. M´encanta la composició el color i, per damunt de tot, la intenció. Aquest tren arribant, mogut, li dona el plus que fa que, per a mi, siguitotal.

  2. #12
    Crec que és una molt bona imatge Joan A. i quan he llegit que era amb el mòbil.....amb el mòbil!!! M'agraden molt aquest tipus de composició, el tren en moviment li dona molt a força a la dona sola i aseguda en quietut

  3. #13
    Agrair a tots els vostres comentaris i dir-vos que m'ha sorprés gratament el fet de que la foto hagi agradat tant, així i tot jo amb mantenc en el que vaig dir inicialment la foto és millorable si l'hagués poguda fer amb una réflex (açò no fa que jo no hi estigui també satisfet amb aquesta, si no fos així no l'haguera penjada).
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  4. #14
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    Com tu bé saps, una bona foto, no importa el mitjà amb el qual s'aconsegueixi.
    Sempre serà bona

  5. #15
    Arribo molt tard, però em vull sumar a tots els comentaris, i molt especialment al que em precedeix.

  6. #16
    Me parece una muy buena foto tanto por el momento, como por la composición. La soledad de la mujer en el andén junto con esa locomotora que parece que se le viene encima resultan muy llamativas.

  7. #17
    No puc afegir res més del que t'han dit els companys. Vas saber aprofitar es moment.

Página 2 de 2 PrimerPrimer 12

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •