Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 17

Tema: Metro de Barcelona

  1. #1

    Metro de Barcelona

    A petició d'en Jaume, he mogut aquest fil des de Miscel.lània a aquí...

    Acabo de fer una fugissera visita a la Ciutat Comtal per a resoldre uns quans assumptes i no em vaig emportar la càmera. També va quedar pendent una trobada amb en Vicenç que la vam haver de deixar per un altre dia per manca de temps per part meua.

    El cas és que només duia el mòbil i mentre esperavem el metro em va cridar l'atenció la senyora que seia sola a l'altra andana. Com que el Huawei em permet configurar alguns paràmetres de la càmera vaig posar una velocitat lenta per intentar incloure el metro quan arribava per tal de donar un poc més de dinamisme a la foto i al mateix temps equilibrar la composició.

    Soc conscient que pels mitjans de que disposava i el poc temps per a triar els parametres abans de disparar, la foto és molt millorable i per aquest motiu la penjo aquí i no en la secció de crítica però, evidentment, estaré encantat de sentir les vostres opinions.

    Nombre:  IMG_20190821_161639.jpg
Visitas: 1673
Tamaño: 605.3 KB

    Dades exif: Huawei P20 lite (NO càmera Leica), focal 3,8 mm (equivalent a 26 mm en FF).
    ISO 500, f/2,2, velocitat 1/20 a pols
    Processat des del mòbil i després en ACR i PS un cop a casa.

    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  2. #2
    Jo la trobo molt bona, Joan A. La entrada del metro és més de mitja foto. Molt bona composició.

  3. #3
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    Doncs si que dóna de si el teu mòbil!
    Jo crec que no la aconsegueixo aqueata foto ni amb la meva Xt2 :-)

    M’agrada molt, com diu en VL ( Vicenç Lafebre, no Via Lactea), el metro emtrant l’acaba de clavar!. I m’agrada molt com han quedat els colors.

  4. #4
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Sensacions. També la trobo molt bona, Joan A.
    No importa si la foto ha estat feta amb una càmera o altre, si el resultat és bo. Però en aquest cas, té més mèrit haver-la fet amb el mòbil.
    M'ha agradat particularment que hagis programat la foto amb el mòbil. Això és art fotogràfic.

    Comentari tècnic: Ben poc he de dir. Tal vegada, recuperariía, molt poc, les llums de les pedres de la via i, important per a mí, un mínim de textura del sostre fosc.


    Jo la pujaría a "Critica , analisis"
    M'agrada aquest joc !

  5. #5
    Moltes gràcies pels vostres comentaris. Jo a la foto li veig defectes que són insalvables amb edició degut a les limitacions que vaig tenir a l'hora de fer la foto i era el motiu pel que l'havia publicada en l'apartat de miscel.lània. També per aquest motiu, tot i que la foto em resulta atractiva, no esperava que tingués tant bons comentaris...

    Pel que fa al comentari tècnic que em fas, Jaume, t'agraeixo que l'hagis fet, ja que tenim sensacions diferents en quan a aquets aspectes que comentes i t'explico com ho veig jo: Per jo, l'important de la foto és que la vista vagi des del metro fins a la noia que seu a l'andana mitjançant les lines horitzontals de la imatge: andana, vies, banc i cartell de l'estació. Les vies del metro volia que es veiessin però que tan sols s'intuissin per a que tant les travesses de la via com les textures no interferissin en aquesta conducció visual que vull produir anant d'esquerra a dreta de la foto. Per aquest mateix motiu vaig deixar més fosca la part superior ja que els elements que hi apareixen rompen aquesta horitzontalitat de la foto i que penso que no m'aporten res interessant a la foto i en canvi si que impedeixen aquest dialeg visual entre metro i noia (ui, açò de dialeg visual crec que m'ha quedat massa poètic).
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  6. #6
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Sí, era fàcil adivinar la teva inteció, però, segons la meva manera de veure-ho, recuperar -discretament- aquests elements / textures no li faría mal al "dialeg visual".
    El motiu de la foto "dona sola - tren que entra" és tant fort que no crec que accentuar aquests detalls li restin protagonisme.
    Son discrepancies comprensibles.


    No la mouràs a "Exposicion, critica i análisis" ?
    M'agrada aquest joc !

  7. #7
    Cita Iniciado por Jaume Franch Ver mensaje
    Sí, era fàcil adivinar la teva inteció, però, segons la meva manera de veure-ho, recuperar -discretament- aquests elements / textures no li faría mal al "dialeg visual".
    El motiu de la foto "dona sola - tren que entra" és tant fort que no crec que accentuar aquests detalls li restin protagonisme.
    Son discrepancies comprensibles.


    No la mouràs a "Exposicion, critica i análisis" ?
    Que no hi és ja?

    Enviat des del meu ANE-LX1 usant Tapatalk
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  8. #8
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Cita Iniciado por Joan A. Gomila Ver mensaje
    Que no hi és ja?

    Enviat des del meu ANE-LX1 usant Tapatalk
    Ups! No m'en havia adonat de la moguda. Disculpa.
    M'agrada aquest joc !

  9. #9
    Foroadicto Avatar de Pepe Peñafiel
    Fecha de ingreso
    17 jul, 09
    Ubicación
    Palma de Mallorca
    Mensajes
    5,672
    Estoy totalmente de acuerdo con las alianzas, destaco sobretodo el comentario de arte fotográfico de Jaume. Un fotógrafo sabe utilizar sus recursos en cualquier momento y esta ves lo has realizado de manera sobresaliente con tu móvil.

  10. #10
    Una imatge molt bona donades les condicions, vas saber configurar el mòbil a la perfecció per aconseguir un bon resultat.
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •