Resultados 1 al 9 de 9

Tema: Posta de sol

  1. #1

    Posta de sol

    Urbana, sí. Però posta de sol.

    Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: Posta de sol urbana.jpg 
Visitas: 403 
Tamaño: 157.0 KB 
ID: 11753

    ISO 1000
    Nikkor 24-70 a 24 mm, f/8
    1/400 sec.
    -1EV

  2. #2
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Bona Vicenç, però aquí tindrem discrepancies amb el punt de llum de les ombres.
    Jo veig les ombres massa baixes, en els dos monitors meus. Les he pujat al gust i m'agrada molt més.
    Si vols que només es vegi el reflex de les taules, es qüestió de ser selectiu al pujar ombres.
    M'agrada aquest joc !

  3. #3
    Eso sí es aprovechar una puesta de Sol en la ciudad.
    En i caso veo las sombras en su punto justo y el conjunto de la foto buenísimo.

  4. #4
    Foroadicto Avatar de Pepe Peñafiel
    Fecha de ingreso
    17 jul, 09
    Ubicación
    Palma de Mallorca
    Mensajes
    5,672
    Me parece que lleva el sello de tu casa. A mi , personalmente, esta luminosidad en la figura humana que se insinúa en alguna momento me gusta mucho.Excelente urbana Vicenç

  5. #5
    Molt bona fotografia amb tot al seu lloc. M'agrada tal cual
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  6. #6
    Un molt bon enquadrament, per al meu gust. Veig positiu que el sol quedi amagat al darrera de la columna vertical perque, en cas contrari, sortiria cremat.
    Pero em sap greu dir que, per al meu gust, no és una de les teves millors fotografies.

  7. #7
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    M'agrada molt, especialment els cubs rosats, trobo que li dona l'interès a la foto (apart de les ombres i el cel, clar,...però això ja sol ser més "comú").

  8. #8
    A jo també m'agrada tal qual l'has presentada.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  9. #9
    Bonissima....tal qual com està. La simetria de les finestres, les siluetes, el blau i el taronja del cel.....i la teva capacitat per "veure" la foto en el moment just i amb els elements necesaris.

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •