Página 2 de 3 PrimerPrimer 123 ÚltimoÚltimo
Resultados 11 al 20 de 22

Tema: Drinks & colors

  1. #11
    Cita Iniciado por Bep Taltavull Ver mensaje
    Molt bona composició Lluís, ja fa un parell de dies que la miro i m'agrada molt, però cada vegada que l'observo em sorgeix el mateix problema...

    El meu (nostre) cervell obtús occidental em fa llegir la imatge d'esquerra a dreta i quan arribo a la cervesa, que ocupa l'espai quasi fins a dalt de l'enquadrament, no em deixa seguir per contemplar la resta...

    Per mi li fa falta voltejar-la en horitzontal perque això no passi, crec que funcionaria millor.
    Fa ja molt de temps que, llegint un article sobre composició (no només en fotografia, però també), parlava precisament d'aquest tema. L'autor ens proposava un exercici (en aquell cas posava una persona, però la foto d'en Lluís és perfectament vàlida). Pot ser que, visualment, al llegir la imatge d'esquerra a dreta ens trobem més còmodes si l'objecte "destacable" es troba a la dreta. I és precissament per aquesta "comoditat" que, un cop "llegida" la imatge, ja "hem acabat". Per contra, si posem l'objecte "destacable" a l'esquerra, com que no ens ho esperem, quan ja hem fet tot el recorregut visual d'esquerra a dreta, tornem d'una manera inconscient a tornar enrere i mirar la imatge de nou, facilitant així que, al mirar la imatge més estona, s'hi descobreixin elements i matisos que, de l'altra manera, haguessin quedat desapercebuts. Com a conclusió, l'autor de l'article proposava dreta o esquerra en funció del que busquès l'autor de la imatge.

  2. #12
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Cita Iniciado por Lafebre Ver mensaje
    Fa ja molt de temps que, llegint un article sobre composició (no només en fotografia, però també), parlava precisament d'aquest tema. L'autor ens proposava un exercici (en aquell cas posava una persona, però la foto d'en Lluís és perfectament vàlida). Pot ser que, visualment, al llegir la imatge d'esquerra a dreta ens trobem més còmodes si l'objecte "destacable" es troba a la dreta. I és precissament per aquesta "comoditat" que, un cop "llegida" la imatge, ja "hem acabat". Per contra, si posem l'objecte "destacable" a l'esquerra, com que no ens ho esperem, quan ja hem fet tot el recorregut visual d'esquerra a dreta, tornem d'una manera inconscient a tornar enrere i mirar la imatge de nou, facilitant així que, al mirar la imatge més estona, s'hi descobreixin elements i matisos que, de l'altra manera, haguessin quedat desapercebuts. Com a conclusió, l'autor de l'article proposava dreta o esquerra en funció del que busquès l'autor de la imatge.
    Bona explicació, Vicenç.
    Gràcies.
    M'agrada aquest joc !

  3. #13
    Vicenç, segurament aquest autor que anomenes tenia raó, peró a jo no em passa així, em quedo trabat a la cervesa
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  4. #14
    Cita Iniciado por Bep Taltavull Ver mensaje
    Vicenç, segurament aquest autor que anomenes tenia raó, peró a jo no em passa així, em quedo trabat a la cervesa
    És normal això que et passa, Bep. Jo també em quedo trabat a la cervesa més d'una vegada

  5. #15
    Cita Iniciado por Lafebre Ver mensaje
    És normal això que et passa, Bep. Jo també em quedo trabat a la cervesa més d'una vegada
    Jajaja, si, ara veig ben clar que es això, jajaja
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  6. #16
    Per tal de que la birra no li faci mal a en Bep, penjo la foto tal i com a ell li agrada. No se que dir. La deixaré madurar. Aixó si, Bep, el licor verd NO TEL BEGUIS, segur que et faría mal: ES RENTAVAIXELLES.
    Nombre:  Drinks & colors 1.jpg
Visitas: 26
Tamaño: 116.9 KB

  7. #17
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Molt hàbil, Lluís,
    M'agrada aquest joc !

  8. #18
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    Molt guapos els colors i els refeles sobre la superficie negra. Podries usar la foto per a qualsevol carta de cockteleria :-)

  9. #19
    A jo també m'agrada la varietat cromàtica i les textures.

    Gairebé m'és igual que la posis d'una banda o de l'altra per que em quedo clavat a la cervesa i més sabent que lo verd és rentavaixelles jajajaja.

    Bromes de banda, aquesta "discusió" entre col.locar-la girada o no ha servit per a que aprenguem més coses en quan a composició.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  10. #20
    Tot seguint el fil de la composició d´aquesta foto us vull fer una observació que penso que algún de vosaltres ja sabrà. No heu pensat que, si el fons és negre i els líquits transparents, el darrera s´hauria de veure negre ò, si mes no, molt mes fosc?. Hi ha un truc que consisteix en posar al darrera de les copes un paper blanc retallat que fa que el licor es vegi del seu color natural

Página 2 de 3 PrimerPrimer 123 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •