Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 14

Tema: Una altra Festa Major

  1. #1
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165

    Una altra Festa Major

    Aquestes setmana són les Festes de Gràcia de Barcelona. Com que no hi havia anat mai en la vida he pensat que seria una bona oportunitat per treure a passejar el meu nou objectiu Samyang 12mm (eq 18mm), f2.


    Us deixo aquesta que m'agrada especialment, tot i que si hagués tingut temps l'hauria repetida amb una apertura més tancada, per tenir una profunditat de camps que hagués deixat enfocades més fitxes, però volia que hi sortís l'Avi del bastó i ja estava marxant i no vaig poder repetir-la.
    Per cert l'objectiu és totalment manual i no em queda registrat l'apertura usada, per tant no poso els exif.

    Ara que la jugada de la taula, ja us dic ara que no la veig gaire clara.... :-)

    Nombre:  20190816 Festa Gracia .jpg
Visitas: 364
Tamaño: 77.8 KB





    Per cert que de nou hi vaig anar acompanyada d'en Vicenç però aquest cop la composició de les fotos és 100% cosa meva :-)
    Anavem per lliure...!

    Aviam que us sembla.
    B.

  2. #2
    Primero felicitarte por la compra. Yo tengo el Samyang 14 y estoy encantado.
    Me gusta el punto de vista de tu foto y el enfoque selectivo. El GA permite además ver el contexto. Muy buena foto.
    Quizá aún mejor si se vieran los personajes de pie enteros. No sé.

  3. #3
    Home... lligar un blanc amb un sis... jajaja

    M'agrada així com la presentes, ja que es pot intuir bona part del contexte
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  4. #4
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Molt bona foto, Bet.
    Es nota la intenció.
    Certament, potser un puntet més de Prof. de camp, li hagués anat be.
    M'agrada aquest joc !

  5. #5
    Com que ja me la vas ensenyar "en el lloc dels fets", em reafirmo en que ja et vaig comentar en aquell moment. Bona foto, Bet. En aquest cas, crec que el vinyetejat creat per l'objectiu ajuda a la imatge final.

  6. #6
    Em sap greu, Beth, pero, potser no estic preparat per aquest tipus de fotografia. No m´hen facis massa cas pero et vull, abans que tot, ser sincer. La foto no m´ agrada. Li trobo molts dectes. En primer lloc, la profunditat de camp. Només hi ha una ò dues fitxes enfocades, i en prou feines. Hi ha dues mitges figures desenfocades que, per al meu gust, l´únic que fan es molestar, sobre aquesta mà amb el rellotge a la cadira. Caps tallats. Espero que no t´hagin molestat tants comentaris negatius. Potser soc jo que no he sapigut captar el missatge, però, penso que, honestament, he volgut ser super sincer en aquest cas.

  7. #7
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    Gracies a tots per comentar.

    Lluis, cap mena de problema que siguis sincer, al contrari! Tot i que penso que es tracta de qüestió de gustos perque com he dit, per mi era primordial que les figures hi sortissin.

  8. #8
    Tot i que la foto té aspectes millorables que ja han comentat altres companys em quedo com a part positiva la perspectiva que has estat capaç de "veure" creant amb les fitxes un bon punt de fugida, si al final de tot d'aquest punt de fugida hi arribes a tenir un yayo assegut amb una boina calada i fumant una cigarreta ja hauria estat lo màxim.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  9. #9
    Idò, a jo m’agrada la poca profunditat de camp, Bet, m’agrada ben prou que només s’intueixin les figures humanes però que no es defineixin i m’agrada el desenfocament progressiu de la ranglera de fitxes de dominó...a part dels aspectes tècnics que t’han comentat els companys, trobo que és una foto molt ben “vista”

  10. #10
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    Diferent, Bet
    Está molt bé fer experiments

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •