Resultados 1 al 9 de 9

Tema: Bycing a BCN

  1. #1

    Bycing a BCN

    El otro dia yendo a comer a Barcelona, en la calle Enrique Granados, me encontré con esta foto que me impactó por el contraluz i el rojo de las bicicletas. No llevaba càmara por lo que la saqué con el móvil. A mi me gusta.
    Nombre:  Bycing a BCN.jpg
Visitas: 415
Tamaño: 279.1 KB

  2. #2
    Estupenda diagonal rematada por la sombrilla del fondo del mismo color que las bicis.

  3. #3
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    Bon punt de fuga Lluis, benvista, i com diu en Carlos , que el parasol també sigui vermell i estigui al final l'acaba d'arrodonir.
    Potser veig els vermells una mica massa saturats?

  4. #4
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    La foto és molt bona. Que estigui feta amb el mòbil, li dóna un plus.
    Tècnicament jo li faría alguna correcció de contrast ( excessiu pel meu gust).
    No em convenç l'ombrejat del edifici del fons.
    M'agrada aquest joc !

  5. #5
    Coincideixo amb les opinions que és una bona (i potent) diagonal. També coincideixo amb el contrast que comenta en Jaume i amb la saturació que comenta la Bet.

  6. #6
    Comparteixo les opinions expressades.

    La part positiva és la potència de la diagonal i també la combinació del color vermell amb el color negre.

    Corregint el que ja han comentat els companys crec que la foto pot millorar.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  7. #7
    Potser és un problema de monitor. Jo la veig bé tinguent en compte el moment i la brillantor dels vermells en el contrallum. Si que he potenciat una mica la saturació, però no massa. Li donaré un toquet. Gràcies per els vostres comentaris.

  8. #8
    Coincideixo amb les opinions sobre la composició. Com que ara no disposo de res més que no sigui el telèfon, no expresso opinió respecte a les propostes que és fan.

  9. #9
    Molt ben vista Lluís, les correccions que indiquen els companys podrien millorar la fotografia
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •