Página 2 de 2 PrimerPrimer 12
Resultados 11 al 15 de 15

Tema: Rastre d'estrelles damunt sa caseta de s'era.

  1. #11
    Forero Activo Avatar de Cisco Dura
    Fecha de ingreso
    03 jul, 13
    Ubicación
    Ciutadella
    Mensajes
    962
    Hola Joan A. mira aquest dia érem els companys que solem sortir junts per fer alguna foto, i ells van decidir fer una circumpolar, jo ja quan vaig sortir de casa anava amb la idea d'enquadrar cap a l'equador galàctic, sempre que la posició i l'enquadre m'acompanyes prou bé a la composició. En el comentari inicial meu en referia que a jo pot ser que m'hagués agradat més tenir menys focal per aconseguir aquest efecte del rastre d'estrelles per abastar més, i aixi donar-li més rellevància.
    Gràcies però pel teu comentari i gràcies també a tu Narcis

  2. #12
    Certament que, amb la segona versió, la foto ha guanyat. Encara la veig +

  3. #13
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    M'agrada molt més. I a tú, Cisco?
    M'agrada aquest joc !

  4. #14
    Forero Activo Avatar de Cisco Dura
    Fecha de ingreso
    03 jul, 13
    Ubicación
    Ciutadella
    Mensajes
    962
    Gràcies Lluís i Jaume. Estic plenament d'acord que amb aquesta segona versió ha millorat bastant. Tan sols un comentari (com anècdota), si no record malament aquesta probablement deu ser la cinquena o sisena (coses que passen) que he anat processant aquesta foto, açò ja diu prou dels dubtes que m'apareixen per destriar quin és el millor processat.

  5. #15
    Si el resultat és bó, no cal precisar quantes vegades ha estat processada. Millor encara. És senyal de que hi ha inquietut per treure la millor verssió.

Página 2 de 2 PrimerPrimer 12

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •