Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 20

Tema: Tradescantia pallida

  1. #1
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1

    Tradescantia pallida

    La pujo aquí i no a Flora i Fauna perque eEs tracta d'una planta ornamental i per que la foto està feta amb tècnica macro per apilament.
    Si més no, és fotogènica, no?.


    Nombre:  Apl_Tradescantia(7)_NEF9272-78-F-Txt-8Cv.jpg
Visitas: 410
Tamaño: 583.5 KB

    Nikon D750 - MicroNikkor 105mm
    7 fotos apilades f/40 - 1s. - ISO 100

    Nombre:  Apl_Tradescantia_NEF9256-61c-Tx-F-8Cv.jpg
Visitas: 390
Tamaño: 286.9 KB

    f/51 - 15s - ISO 100
    6 fotos apilades
    M'agrada aquest joc !

  2. #2

  3. #3
    Una delicia de fotos. Color i composició.

  4. #4
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    Definició perfecta !!
    Tas pasao ... Jaume...

  5. #5
    Un treball impecable tant en el camp tècnic com en l'artistic. Felicitats!!
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  6. #6
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Gràcies, companys.
    M'agrada aquest joc !

  7. #7
    Impecable.

  8. #8
    Crec que ja està tot dit. Grans i precioses fotos. Felicitats, Jaume.

  9. #9
    Jaume, abans de res et diré que valoro molt positivament el treball d'apilament d'imatges que acostumes a fer, ja que consider que hi ha un lloable treball fotogràfic i de paciència per a captar un bon nombre de fotos cosa que et permet assolir uns resultats envejables.

    Per altra banda, ja que l'has pujada en l'apartat de crítica fotogràfica, fent honor a l'esperit amb que es va crear aquest apartat, em permetràs que et comenti algunes coses que pens que poden millorar la foto (només comentaré la primera foto, ja que és la que m'agrada més de les dues per la disposició de la planta):

    1- M'agradaria que hi hagués més espai per la dreta, ja que la vista em demana veure el final de la fulla que intueixo que acaba en punta però no s'aprecia bé.
    2.- Es nota molt el tall entre la zona enfocada i la desenfocada, sobretot a la banda esquerra de la foto a on sembla que hi ha com una linea recta que separa les dues zones i fa que no hi hagi una transició suau entre aquestes. Aquest defecte també es nota un poc en la zona de la punta tallada de la fulla de la banda dreta a on he dit que hi trobo a faltar un poc més d'espai. Per contra, a la zona de la tija aquesta transició no em molesta tant i la veig bastant correcta.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  10. #10
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Lluny de molestarme, t’agraeixo els comentaris que fas, tots encertats.
    Molts de nosaltres hem defensat aquest esperit de crítica positiva des del principi de FotoFinde, i jo un dels primers. O sigui que, critica les meves fotos sense por, a saco!
    Adjunto la foto on es veuen les fulles senceres. La idea de retallar era per que el macro fós més manifest.
    La segona foto no l'hauría d'haver pujat. Està forçada i, com dius, amb defectes.


    Nombre:  Apl_Tradescantia(4)_NEF9268-71-3x2-Tx-F-8Cv.jpg
Visitas: 369
Tamaño: 522.4 KB

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •