Página 2 de 2 PrimerPrimer 12
Resultados 11 al 20 de 20

Tema: Tradescantia pallida

  1. #11
    Foroadicto Avatar de Pepe Peñafiel
    Fecha de ingreso
    17 jul, 09
    Ubicación
    Palma de Mallorca
    Mensajes
    5,672
    Me encanta la imagen Jaume, derroche técnico y resultado artístico buenísimo.

  2. #12

  3. #13
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    La tercera m'agrada especialment. Era il·luminació natural?
    Tinc curiositat perquè si fas diverses fotos i et canvia la llum, et deu afectar al resultat final una cop "apilades" no?

  4. #14
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Cita Iniciado por Elisabet Marti Ver mensaje
    La tercera m'agrada especialment. Era il·luminació natural?
    Tinc curiositat perquè si fas diverses fotos i et canvia la llum, et deu afectar al resultat final una cop "apilades" no?
    La llum provenía d'una tira de leds.
    Les vegades que he apilatuna serie de fotos amb intensitat llum diferent, efectivament dona un resultat diferent, però no necesàriament negatiu.
    M'agrada aquest joc !

  5. #15
    Entenc l'explicació que has donat, Jaume.

    Un parell de coses:

    1.- Com és que a la foto retallada es nota la transició de la zona enfocada a la que no i a la foto sense retall no hi feig aquest desenfoc i la veig completament enfocada?

    2.- De la segona foto que vas pujar no vaig voler dir que tingués defectes i molt manco que no l'haguessis de pujar (encara que ja coneixes el meu parer en quan a que pens que a l'apartat de crítica fotogràfica s'hauria d'obrir un fil diferent per a cada foto), tan sols volia indicar que comentaria la primera per que m'agradava més la disposició de la flor.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  6. #16
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Cita Iniciado por Joan A. Gomila Ver mensaje
    Entenc l'explicació que has donat, Jaume.


    Com és que a la foto retallada es nota la transició de la zona enfocada a la que no i a la foto sense retall no hi feig aquest desenfoc i la veig completament enfocada?
    Son dos sèries diferentes amb el mateix enquadrament, amb un retall diferent.
    Si passes el cursor per damunt de cada foto, veuràs la numeració de la serie.
    M'agrada aquest joc !

  7. #17
    Gràcies per l'aclaració, Jaume.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  8. #18
    Una feina extraordinaria amb imatges que presentes. Felicitacions!!

  9. #19
    Molt bona feina Jaume! L'apilament és per jo una tècnica molt laboriosa i complicada i es nota que en tens un molt bon domini. Personalment m'agrada la versió més sencera pel que fa a la composició, però la versió amb retall és més impactant a la vista de l'espectador. Tal vegada desplaçant el tall lleugerament cap a la dreta fins a deixar la fulla completa, però mantenint les mateixes proporcions del retall inicial, podría funcionar.

  10. #20
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Gràcies companys per comentar.
    M'agrada aquest joc !

Página 2 de 2 PrimerPrimer 12

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •