Resultados 1 al 8 de 8

Tema: Jupiter i Lluna creixent

  1. #1
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1

    Jupiter i Lluna creixent

    Ahir vespre, cada vegada que sortía a la terrassa de casa veia aquest parell d'elements, a prop un de l'altre.
    Com que la contaminació lumínica de Maó m'impedía veure la resta d'estels pel voltant, realçava aquesta dupla (crec que és Júpiter...).
    La foto que us presento té un retall del 36% o, el que és el mateix, el retall residual és el 64% de la foto original.
    No és cap gran foto, però tornar a fotografiar la lluna sempre m'atrau (Licantropía clínica?).

    Nombre:  _NEF9222a-8Cv.jpg
Visitas: 353
Tamaño: 139.8 KB

    Nikon D750 - Nikkor 200-500mm a 500mm
    f/5,6 - 1/60 - ISO 125
    M'agrada aquest joc !

  2. #2
    Ho vam estar observant amb la meva dona mentres passejavem i també li vaig dir que em pareixia que era Júpiter.

    Bona composició en diagonal, la invisibilitat de la resta d'estels de més baixa magnitut la fa més interessant.

    Bona presa
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  3. #3
    Sí, la composició és bona. Puc entendre que fotografiar la lluna sempre t'atraigui, però malgrat la seva qualitat tècnica, la imatge en sí mateixa no em diu gaire cosa.

  4. #4
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Cita Iniciado por Lafebre Ver mensaje
    Sí, la composició és bona. Puc entendre que fotografiar la lluna sempre t'atraigui, però malgrat la seva qualitat tècnica, la imatge en sí mateixa no em diu gaire cosa.
    S'enten, Vicenç. Aquesta foto és d'aquelles que saps que no aporten gaire (o gens), però que et motiva a pujar-les, vés a saber perquè.
    M'agrada aquest joc !

  5. #5
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    Guapa !! LLuna... si Jaume

  6. #6
    Amb independència de que em digui més o manco la foto, crec que és un bon exercici per a comprovar la precisió d'enfocament a grans distàncies. Per altra banda, en trobar-se la lluna en una fase parcial i al rebre la llum del sol de manera més lateral permet apreciar molt més les textures de la seva superficie.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  7. #7
    Minimalista. Comparteixo del tot el comentari d'en Joan A.

  8. #8
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    Wow, impressiona veure la lluna tant ben definida. I em sobta una imatge tant minimalista venint de tu.
    I en blanc i negre!!!!!


    (és broma :-)

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •