Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 19

Tema: Love is an open door!

  1. #1

    Love is an open door!

    Comparteixo amb vosaltres la darrera foto de la via làctia que he fet aquest cap de setmana.

    En aquesta ocasió vaig voler provar dues tècniques noves:

    1. Apilar varies fotografies per la via làctia per així intentar reduir renou.
    2. Il·luminar la part de terra per poder baixar ISO i tancar diafragma.


    En total van ser 9 fotografies per la via làctia tirades consecutivament i 2 fotografies pel terra: una il·luminant des del cantó dret i l’altre des de el cantó esquerra.

    Tots els comentaris son benvinguts.


    Nombre:  final_firma_ff_850.jpg
Visitas: 390
Tamaño: 517.6 KB

    FUJIFILM XT-2 | Samyang 12mm (18mm FF)
    Cel: 9 fotografies a ISO 3200 | f/2.0 | 25 segons
    Terra: 2 fotografies a ISO 800 | f/5.6 | 25 segons
    Última edición por Felix Bagur; 07/08/2019 a las 12:54

  2. #2
    Una preciositat, Fèlix. Tècnica a banda (la qual és indiscutible i et felicito), també voldria felicitar-te per la creativitat mostrant-nos una Via Làctia "diferent". Tot un regal per a la vista.

  3. #3
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    Fantastica !!
    Felix m'agrada molt, com diu enVicenç és una mica diferent en aquest tipus de nocturnes

  4. #4
    Una foto preciosa. Fotofindera. I una mica mes de llum, molt poca, a la model?

  5. #5
    Molt bona composició Fèlix, m'agrada molt la ideia.

    A jo, que m'agraden els reptes, aquesta fotografia l'hauria feta en una sola presa, però així tens l'oportunitat de provar altres tècniques com dius i intentar millorar-la.

    O potser no m'agrada fer hores davant l'ordinador...
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  6. #6
    Moltes gràcies pels vostres comentaris,
    Bep també vaig fer-la en una sola presa, més que res per que era sa primera vegada que provava aquestes tècniques i no sabia si me'n sortiria.
    Sa idea de fer-la en varies tomes es obtenir una imatge final de més qualitat, amb menys renou i més definida.
    Última edición por Felix Bagur; 07/08/2019 a las 10:38

  7. #7
    Me gusta la idea y el procesado del cielo y VL. En la línea que sugiere Lluis, pienso que un poco más de luz y contraste en la modelo y muro mejoraría esta preciosa nocturna.
    Por cierto, en el procesado del cielo y para eliminar ruido ¿lo has hecho en capas, objetos inteligentes y fusionando en modo Mediana?

  8. #8
    Gracias Carlos tomo nota de tus sugerencias. El cielo y VL los procese usando un programa gratuito llamado Sequator. Un dia haré la prueba en PS con objetos inteligentes y así comparamos resultados.

  9. #9
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    Molt original la composició, estas demostrant un ventall de possiblitats força considerbale amb les teves VL! Bravo.

    Jo no en sé res d'això de fer nocturnes en varies fotos ... només espero que al teva model no hagués d'estar-se en aquesta posició les 9 fotos! :-)

  10. #10
    Una composició no habitual. Molt bona. Comparteixo els comentaris dels companys.

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •