Página 2 de 2 PrimerPrimer 12
Resultados 11 al 19 de 19

Tema: Love is an open door!

  1. #11
    Cita Iniciado por Elisabet Marti Ver mensaje
    Molt original la composició, estas demostrant un ventall de possiblitats força considerbale amb les teves VL! Bravo.

    Jo no en sé res d'això de fer nocturnes en varies fotos ... només espero que al teva model no hagués d'estar-se en aquesta posició les 9 fotos! :-)
    Gracies Bet,
    Les 9 fotos de la VL les vaig fer sense la noia. Però per les del terra, vaig tenir que fer-ne unes cuantes més que 2 ja que iluminar amb lleterna es una cosa que no dominio gaire ;-)

  2. #12
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Exel·lent foto, tècnica i resultats.

    En quan a llums, vull fer una observació:
    En el meu monitor auxiliar la veia un pel curta de llums el primer pla i l'arbe. I, els comentaris d'alguns companys, en aquest sentit, m'ho confirmàven.
    Però, abans d'opinar, l'he visualitat en el monitor del Mac i la he vist simplement perfecte.
    En fotografies on les llums estàn al límit, cal tenir en compte, més que mai, aquest detall.

    Enhorabona, Fèlix.
    M'agrada aquest joc !

  3. #13
    Moltes gracies Jaume. Es complicat trobar es punt just de llum. Es meu monitor no es massa bo i no està calibrat per lo que vaig una mica cegues.

  4. #14
    Jo veig sa foto la mar de bé en quan a lluminositat tant del cel com de la zona del primer plà.

    Molt bona disposció i posat de la model (ja li pagues drets d'imatge a na Cris?)

    La part tècnica per evitar renou a la foto em sembla molt encertada encara que, evidentment duu bastant més treball de processat.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  5. #15
    Gracies Joan Antoni, na Cris de moment no em cobra res ;-)

  6. #16
    Foroadicto Avatar de Pepe Peñafiel
    Fecha de ingreso
    17 jul, 09
    Ubicación
    Palma de Mallorca
    Mensajes
    5,672
    Me gusta mucho la idea y la realización. La luminosidad del primer plano la encuentro bien tal como la has dejado.
    Magnifica VL

  7. #17
    Bona composició Felix, una imatge diferent i molt agradable a la vista. M’agrada molt el procesat de la via làctia i els colors que hi obtens....felicitats!!!

  8. #18
    Gracies Marga i Pepe. Content que us hagi agradat.

  9. #19
    La foto la trobo preciosa i molt ben plantejada. No més vull fer un comentari: si no més hagueres il·luminat el terra d'un sol costat, pot ser hagueres conseguit donar més volum a les pedres.

Página 2 de 2 PrimerPrimer 12

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •