Resultados 1 al 10 de 10

Tema: Focs artificials

  1. #1

    Focs artificials

    Duc molts dies sense participar al fòrum i també molts dies sense fer fotos per manca de temps.

    De lo darrer que vaig fer va ser la nit del 25 de juny durant l'espectacle pirotècnic que cada any tanca les festes de Sant Joan.

    La foto que vos present m'agrada per que degut al vent que feia, vaig aconseguir una forma poc vista d'un foc artificial (hi ha gent que m'ha dit que sembla un peix). Aquesta foto, potser ja l'havieu vista a les xarxes socials que és a on la vaig penjar per la inmediatesa que ofereixen algunes xarxes sense haver d'estar pendent de valoracions (aquest tema ja el vam comentar els usuaris habituals del fòrum en el fil que va obrir en Vicenç) i ara, aquí, podeu comentar el que vos sembli sobre la foto (tant tècnicament com artísticament, ja que per açò es va crear aquest fòrum, jejeje).

    Nombre:  Focs artificials Sant Joanet_0008.jpg
Visitas: 406
Tamaño: 273.3 KB


    Nikon D610 amb Tamron 27-70 a 70 mm i trespeus.
    ISO 400, f/13, 2 segons.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  2. #2
    Una foto de fuegos artificiales que me parece mucho más original que la mayoría de ellas (siempre palmeras...). Acertado encuadre.

  3. #3
    M'agrada molt, Joan A. És la primera vegada que veig un castell de focs "despentinat" . Comparteixo el comentari d'en Carlos. Felicitats, Joan A.

  4. #4
    Bona foto! m’agrada molt sa estela que fan els focs. Jo també veig un peix!
    A baix de sa foto s’intueixen els perfils d’unes persones. No se si es viable, però si d’alguna manera es poguessin fer més evidents, crec que podria quedar bé.

  5. #5
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    Bona, Joan
    Com diuen uns focs diferents

  6. #6
    Bona Joan, com diuen, una fotografia de focs artificials diferent, moltes vegades marcar una diferència es un punt a favor.

    Som de s'opinió d'en Fèlix, m'hi falten detalls, en terra, la gent, el fum al cel... i el peix és un Gall de Sant Pere
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  7. #7
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    Molt original ! Realment de palmera clàssica no té res!
    Estic amb els companys que potser donant més emfasi a les ombres la foto quedaria encara més interessant.

  8. #8
    Coincideixo amb els comentaris anteriors. A mi les ombres ja m'agraden tal com estan

  9. #9
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,197
    Blog Entries
    1
    Totalment d'acord amb els comentaris i suggerències que t'han fet.
    Un peix abisal?
    M'agrada aquest joc !

  10. #10
    El fet de que les sil.luetes de la gent que tenia davant no estiguin gaire accentuades està fet expressament per que vaig considerar que eren uns elements que no volia a la foto però que no vaig poder evitar.
    Tot i açò, una volta no els vaig poder evitar, segurament la vostra proposta sigui més encertada.
    Gràcies a tots per les vostres aportacions i el temps que heu dedicat a mirar i valorar la foto.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •