Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 14

Tema: Paleta de fruites

  1. #1

    Paleta de fruites

    Aquesta foto la vaig fer l´altre dia amb unes quantes fruites i la paleta de pintar els pessebres.
    Càmara Canon Eos 5 Mark II.Obj. Canon 28-70 a 40. I. Iso 100. 1/250. f. 25. 1 Flash Broncolor i pntalla de rebot
    Nombre:  8 - Paleta.jpg
Visitas: 355
Tamaño: 643.5 KB

  2. #2
    Molt bon acudit Lluis!!! Pel meu gust hi sobren les pintures, ja que interpreto que les pintures son les fruites.

    M'encanta la llum i el vinyeteig
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  3. #3
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Una imatge molt atractiva, Lluís.
    M'agrada aquest joc !

  4. #4

  5. #5
    Primer de tot felicitar-te pel teu enginy (t'acabes de posar a la mateixa alçada que en Xiscu Avilés i açò no és gens fàcil).

    Anant a la part tècnica de la foto, el vinyetejat que tant t'agarda emprar en les teves fotos crec que en aquest cas li va molt bé i ajuda a centrar la mirada. En quan a la il.luminació (i com sempre és una opinió personal, totalment discutible) hauria intentat il.luminar un poc des de la part esquerra amb una llum menys potent o fins i tot amb un reflector per ajudar a suavitzar un poc les ombres i per altra banda s'hauria d'intentar controlar els reflexes de la llum principal damunt les fruites ja que en algunes zones sembla que estan massa a llimit (crec que fins i tot un poc passades, a primer cop d'ull i sense haver-ho comprovat amb l'histograma).

    Em quedo sobretot amb la idea que m'ha semblat genial!!!!
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  6. #6
    Gràcies companys. Joan A.:És un honor per a mi que em comparis amb el bodegonero per excelència de FF. En soc un gran admirador i un simple imitador.
    Prenc nota de les teves observacions i poso fil a l´agulla per arreglar-ho. Però, no heu vist res mes? Els pincells son afegits. m´agrada que no ho hagueu vist perque aixó vol dir que no ho he fet malament del tot. no com als darrers muntatges, en els que, fins i tot, el boss em va cridar l´atenció. Ja ho va dir en Carlos: "don erre que erre". Si sempre he sigut toçut, imagineu-vos ara als 73 anys.

  7. #7
    Donç aquí l'afegit no es nota i açò vol dir que vas millorant la tècnica. Bona feina.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  8. #8
    Bona, Lluís. No només has tingut una bona idea sinó que, a més, l'has sabut dur a la pràctica. Creativa i ben composada. Els pinzells inicien, però marquen bé, una bona diagonal. Felicitats.

  9. #9
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    Molt bona idea, LLuis
    M'agrada no ser l'únic bodegonero de fotofinde
    El que diu en Joan, sobre la llum una mica fort, a la meva manera de veure té raó, amb llums més suaus estaria millor.
    Però la idea Fantastica, LLuis

  10. #10
    Ja ho vaig dir un altre vegada. Aixó dels bodegons és molt còmode i pràctic. Ho pots fer tranquilament a casa i, en acabar, t´ho menges.

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •