Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 12

Tema: Una imatge val més que mil paraules.

  1. #1
    Forero Activo Avatar de Cisco Dura
    Fecha de ingreso
    03 jul, 13
    Ubicación
    Ciutadella
    Mensajes
    962

    Una imatge val més que mil paraules.

    Després d'aquest debat intern, res millor que penjar una foto, i com no, per poder comentar-la.
    En aquest cas són la mateixa però en blanc i negra, i color. No tenc prou clar cap a on decidir-me. També reconec que l'hora de la pressa, el sol estava bastant fort (aquestes passades festes de Sant Joan), però quan la vaig veure en va agrada les seves ombres tan marcades. Val a dir que és robada, que no en va donar molt de temps per compondre, perooo....
    Li feria un altre processat?, com per exemple enfosquir bastant més les parts que estan en ombra, no ho sé, que trobau. Jo com la present m'agrada, però tenc els meus dubtes si fent un altre processat canviaria el missatge o el que transmet.
    Dades: Iso 200 Diafragma f/4,5 Focal 100 mm velocitat 1/4000
    Nombre:  dia des Be-2019-68-Editar.jpg
Visitas: 408
Tamaño: 426.5 KB


    Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: dia des Be-2019-68-blanc i negre.jpg 
Visitas: 128 
Tamaño: 443.6 KB 
ID: 11706Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: dia des Be-2019-67-Editar.jpg 
Visitas: 113 
Tamaño: 354.9 KB 
ID: 11707

  2. #2
    M'agrada la fotografia. Bon aprofitament de llums i ombres. Intentaria baixar una mica el groc o taronja (la miro amb mòbil i potser m'enganya). En BN em quedo amb la segona.

  3. #3
    Jo aquesta foto la veig en B i N. i, tal i com diu en Narcís, crec que la mes bona és la segona. En color trobo que la model hauria d´estar una mica mes clara, com a protagonista principal i, tal vegada, la resta es fosca.

  4. #4
    Me quedo con tu versión en color aunque veo el procesado un tanto forzado. Una muy buena composición Cisco.

  5. #5
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    Estic amb en Carlos, em quedo amb la vesió en color. Els tons ocres queden especialment harmònics amb els colors de la noia.
    M'agrada la composicó i que no es vegi gens de cel. Ben vista!

    Les parets em semblen un pèl fosques però m'agraden, però el processat del terra el veig extrany, poc natural.

  6. #6
    Una imatge molt difícil Cisco, però ens agraden els reptes eehh!!

    Pel meu gust també la veig en B/N i la primera versió m'agrada força.

    Molt bones llums
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  7. #7
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Crec que és una molt bona foto. Em transmet pau estival.
    En color, sens dubte:
    Fes una prova, refreda un poquet la temperatura de color de la foto i veuràs quin canvi.


    M'agrada aquest joc !

  8. #8
    Jo també em quedo amb la segona en blanc i negre. Bona captura i edició, Cisco!!!
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  9. #9
    Coincideixo amb el comentari d'en Carlos. El processat el veig un tant forçat, no només de color càlid. Si n'hagués de triar una en blanc-i-negre també em decantaria per la segona.

  10. #10
    Forero Activo Avatar de Cisco Dura
    Fecha de ingreso
    03 jul, 13
    Ubicación
    Ciutadella
    Mensajes
    962
    Hola a tots i totes, gràcies per comentar. Fins avui no he pogut veure els vostres comentaris, he intentat mirar de retocar damunt les vostres opinions.
    Primer blanc o negra, o color, "para gustos colores", val a dir que quan la vaig processar la primera vegada anava amb la idea de blanc i negra., així com anava processant els tons daurats del capvespre cada cop en cridaven més l'atenció.
    Sa primera o la segona opció, vaig decidir-me per la primera perquè el fet que la protagonista, va interactuar, encara que dirigint la mirada cap l'altra banda de la màquina, vaig considerar que podria donar-li un cert plus, Sacrificant que en la segona opció la posició d'ella era millora.
    Lluís l'idea tot d'una era un poc el que tu fas l'observació ella més clara i la resta més fosca, però no vaig saber fer-ho des de la pressa, i amb el processat tal vegada m'he perdut.
    Carlos, Elisabet i Vicenç, amb els nous retocs he provat d'interpretar aquests retocs tal vegada un pocs forçats. No sé si vaig per aquest camí que suggeriu.
    Jaume he provat de refredar tota la foto, tal vegada si és veritat que estava un pèl saturats els ocres.
    Bep, no sé si són els reptes, però reconec que per Sant Joan l'únic que no faig és fotografiar cavalls, preferesc altres situacions. M'agrada.
    Les llums i el processat eren cercades perquè anava amb la idea de cercar un motiu a on la direccionalitat de la llum en dirigís la visió cap al motiu.
    En resum, pot ser que trobar aquest punt dolç en el processat, moltes vegades en pas. (La teoria d'en Vicenç, de posar-la en "barbecho" no hi acab d'arribar) Però moltes gràcies a tots i disculpes per tarda tant en contestar.
    Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: dia des Be-2019-67-Editar copia blanc i negra.jpg 
Visitas: 39 
Tamaño: 361.8 KB 
ID: 11724Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: dia des Be-2019-68-Editar copia.jpg 
Visitas: 38 
Tamaño: 389.1 KB 
ID: 11725

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •