Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 14

Tema: Via làctia sobre Favaritx

  1. #1

    Via làctia sobre Favaritx

    He tornat a processar aquesta imatge del mes de Maig amb CAPTURE ONE 12 i novament m'agrada més que la versió que vaig obtenir el seu dia amb CAMERA RAW.
    El que no ser com fer per que la llum del far no quedi tan cremada. Crec que hauria de fer un "blending" de diferents exposicions, però no se com quedaria ja que la diferencia de llum es molt gran.
    La pròxima vegada ho provaré, si teniu alguna idea al respecte ....

    Nombre:  pano_3200_FF_c1_firma.jpg
Visitas: 425
Tamaño: 581.1 KB

    FUJIFILM XT-2 | SAMYANG 12mm | f/2.0 | 12mm (18mmEFF) | ISO3200 | 25 segons | 5 fotografies

  2. #2
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    La composició i aquest cel m'encanta.
    no em molesta la llum cremada del far

  3. #3
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Espectacular, Fèlix.
    Quan dius "blending" vols dir bracketing o enforquillat? o més aviat fusió de dues o més imatges?
    M'agrada aquest joc !

  4. #4
    Gracies Jaume.
    Volia dir les dues coses, fusionar dues imatges una d'elles en que el far no sorti tan cremat.
    Per això hauria d'haver fet un bracketing de ISO? Per què al ser una panoràmica de 5 imatges intentar ajustar el temps d'exposició no se si seria massa complicat.
    Última edición por Felix Bagur; 02/08/2019 a las 05:57

  5. #5
    Realment, "espectacular" és la primera paraula que m'ha vingut al cap només en veure-la. La tria des d'on disparar la foto tot un encert. No et puc ajudar amb lo de la llum del far, però segur que amb els experts que tenim pel Fòrum en aquest tema ho aprendrem. Felicitats, Fèlix.

  6. #6
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Cita Iniciado por Felix Bagur Ver mensaje
    Gracies Jaume.
    Volia dir les dues coses, fusionar dues imatges una d'elles en que el far no sorti tan cremat.
    Per això hauria d'haver fet un bracketing de ISO? Per què al ser una panoràmica de 5 imatges intentar ajustar el temps d'exposició no se si seria massa complicat.
    Crec que és un tema prou interessant com perque els que en saben més dónin idees o expliquin com ho farien.
    M'agrada aquest joc !

  7. #7
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    Cert Jaume! Una bona oportunitat per a aprendre'n més!

    Felix...celebro que vagis penjant tantes fotos últimament! Trobo que valen molt la pena, tens punts de vista "lactics" força diferents, i això sempre és bò! Tens un ull especial per clavar la composició, trobo!

  8. #8
    Moltes gracies!
    Tot i que aquesta composició es un classic entre els que fem VL a Menorca. Però em feia especial il.lusió fer-la ja que va ser la primera foto de la VL que vaig veure quan encara no feia fotos de forma "seria". Recordo que em va impressionar!

  9. #9
    Bona composició i bons colors Fèlix, m'agrada el tractament bastant suau que li has fet.

    En quant a baixar les llums del far, el que jo hauria fet seria tapar amb cartulina negre durant uns quants segons vàries vegades durant la presa, ara ja poca cosa pots fer.

    El que si revisaria ara és la línia de l'horitzó
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  10. #10
    Fins avui no l'he pogut visualitzar en pantalla gran. Molt bona fotografia.

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •