Resultados 1 al 10 de 10

Tema: Photographers

  1. #1

    Photographers

    De una salida del mes de Diciembre del año pasado....

    ISO 500 F/2,8 1/160 SG 16mm de focal


    Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: _I6A0538 ff.jpg 
Visitas: 454 
Tamaño: 538.7 KB 
ID: 11692

  2. #2
    Booona! Les dues siluetes en negre són ja mitja foto. El contrast de colors al cel la completen. Possiblement si la figura de l'esquerra tingués quelcom més d'espai per la seva esquerra guanyaria en composició, però per l'altra banda quedaria encara més panoràmica. No sé, s'hauria de provar, però si la presentes així és perquè probablement no tinguis espai. Bona, Tito.

  3. #3
    Me encanta cómo has buscado el juego de las dos siluetas sobre ese espectacular cielo. Muy buena.

  4. #4
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Sensaciones: me ha impactado visualmente. Luces y colores aparte, me ha encantado la composición.

    Valoración Técnica: Si no va a concurso, omito comentarios superfluos.
    M'agrada aquest joc !

  5. #5
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    Molt guapa, la composició m'agrada molt.
    La diagonal de les roques m'agrada molt (cada dia Lafebrejo més...estic a un pas de començar a veure els magentes ... :-)
    Els trails del cel li donen un plus.

    Potser sigui el meu monitor però l'única cosa que em crida l'atenció és que al estar el mar tant fosc, la silueta de l'esquerra no contrasta tant com la de la dreta. Jo potser hauria mirat d'aclarir una mica el tò del mar? Només una idea.

  6. #6
    M'agraden de manera general les fotografies de siluetes en postes de sol, i aquesta també n'és una i sobretot per la composició i actitud dels personatges. Molt xula!!!
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  7. #7
    Molt xula!
    Em transmet bon rotllo i ganes de sortir a fer fotografies!

  8. #8
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    Molt bona, Tito !!
    M´agradan els colors

  9. #9
    Buena, Tito.
    Las siluetas un plus.

  10. #10
    No puc afegir gaire cosa més al que ja han comentat els companys. M'agrada molt la diagonal visual que uneix als dos personatges. Si arribes a aconseguir un destell de la llum de la balisa que marca es "Baix d'en Caragol" (potser diafragmant més) ja hauria estat la repera.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •