Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 12

Tema: Festa major

  1. #1
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165

    Festa major

    Que consti que pensava penjar aquesta foto, sense haver llegit el post d'en Ciscu Durà sobre el "futur" del FF.... :-)

    Però vaja, aquí teniu un parell de sabates amb els seus corresponents peus, cames i faldilla....

    Ja direu...

    1/30seg, f7,1, iso640

    Nombre:  20190728 ball web.jpg
Visitas: 396
Tamaño: 630.8 KB

  2. #2
    M'agrada la foto, Bet. Bona idea en fer-la i ben aconseguida. Trobo que al tenir un peu quiet i la resta mogut encara li dona més impacte a la foto. M'agrada la composició, però tinc la impressió que si la retalles una mica per sota (tant de tros gris resta "vida" a l'escena), encara guanyarà en composició i dinamisme. Prova-ho si et ve de gust. Bona foto, Bet.

  3. #3
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    Gràcies Vicenc, ho he pensat però llavors em carrego les rajoles de sota, les que estan en diagonal, i m'agrada perquè trobo que trenca la monotonia del terra.

  4. #4
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,197
    Blog Entries
    1
    Sensacions: Impacte visual molt bo. D'acord amb la valoració artística que t'ha fet en Vicenç.
    Crítica: Excel·lent intencionalitat i resultat. D'acord amb el retall que et proposa en Vicenç. La "monotonía" del terra afavoriria l'atenció al motiu de la foto.
    M'agrada aquest joc !

  5. #5
    A primer cop de vista m'ha sorprés positivament aquesta imatge, ja que també m'agrada reflectir moviments produïts en el moment, i sumat al color llampant de la tela.
    Després, començant a revisar la imatge detalladament he arribat a la conclusió de que un retall per baix i l'esquerra la afavoriria, al mateix temps que contrastar el terra i enfosquir-lo.
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  6. #6
    De entrada es una imagen muy llamativa y valoro muy positivamente ese primer impacto. El contraste entre el movimiento de falda y pie derecho con el izquierdo estático realza el dinamismo de la foto.
    Un poco más de contraste especialmente en el suelo creo que no le vendría mal. En cuanto a la composición me gusta tal cuál la presentas. Muy buena foto.

  7. #7
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    Ja to han dit tot..
    Bona !!

  8. #8
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    Gracies a tots per comentar.

  9. #9

  10. #10
    Quan la vaig veura, ja fa dies, per primer cop, em va semblar una foto "normaleta". Ara me la torno a mirar i ja m´ha començat a agradar. De vegades passa.
    Li veig possibilitats. Per ejemple (seguint el fil d´en Vicens) retallar la faldilla que quedi just en el angle superior esquerre i per baix que no hi hagi tant de terra. Penso que val la pena. el detall del peu "clavat" es el tot de la foto.

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •