Resultados 1 al 9 de 9

Tema: Macba

  1. #1

    Macba

    El MACBA (Museu d'Art Contemporani de Barcelona) és un lloc on tinc certa tirada a anar-hi. Sempre que hi vaig a gaudir d'alguna de les seves exposicions no puc deixar d'admirar el joc de llums i ombres que la llum natural crea sobre les parets blanques d'aquest espai. Segons si el dia està assolellat o ennuvolat, si és pel matí o per la tarda, si és hivern o estiu... sempre és diferent. Aquesta vegada només em va caler que un visitant vestit de fosc i amb barret passés per allí per no poder-me resistir a fer la foto. I sí, la vaig veure en monocrom.

    Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: MACBA.jpg 
Visitas: 526 
Tamaño: 131.9 KB 
ID: 11683

    ISO 500
    Nikkor 24-70 a 24 mm, f/6,3
    1/1000 sec.
    +0,67EV

  2. #2
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    Quina sopresa Vicenç, una foto teva sense el colors als que en tens habituats? Res vermell??

    La composició ja sabem que és un dels teus punts forts, pero suposo que al ser en monocrom encara és més rellevant.
    M'agrada especialment les tetures de la paret i el terra. I les llums, clar. I el punt de fuga...
    Vaja, que m'agrada la foto :-)

    (t'has descuidat de dir que fer la foto des de dins del MACBA és menys perillós que fer-la a fora... almenys a dins els retratats no t"ataquen" :-D )

  3. #3
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,197
    Blog Entries
    1
    Na Bet no ha gaudit de les moltes fotos en BiN que en Vicenç ens ha regalat durant aquests anys al fòrum. Llàstima.

    Sensacions: Lefebriana total. Tot fa pensar que el color distreuría el que l'autor ens vol transmetre en BiN. M'agrada en particular la composició i les llums amb formes angulars múltiples.

    Crítica: Difícil trobar defectes. Com a molt i afinant la puntería, en el cas de que aquesta foto anés a concurs, rectificaría una certa deformació de perspectiva (que no verticalitat central) i corregiría l'halo al voltant de l'homenet.
    M'agrada aquest joc !

  4. #4
    Cita Iniciado por Elisabet Marti Ver mensaje

    ... (t'has descuidat de dir que fer la foto des de dins del MACBA és menys perillós que fer-la a fora... almenys a dins els retratats no t"ataquen" :-D )
    Ha,ha,ha, sí, tens raó. De moment no deixen entrar els patinadors dins el museu. Però millor no donar idees...

  5. #5
    Dels monocroms que t'he vist al foro, aquest és el que menys m'agrada, ja que trobo les ombres projectades a la paret de l'esquerra les trobo

    poc intenses, fluixes... en quant a composició, impecable com sempre
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  6. #6
    El cazador fotógrafo a la espera de la pieza adecuada para el disparo y...¡diana de nuevo!
    Destaco el juego de luces, la composición y, en cuanto al tratamiento BN, nada que objetar por mi parte.

  7. #7
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    Fantastica la composició, com és marca de la casa, el monocrom ho veig suau però molt bé.

    Mol bona , Vicenç

  8. #8
    M'encanta! El moment, les ombres.

    No se si coneixes a Sean Tucker, juga molt amb contrasts forts, ombres ...

    http://www.seantucker.photography/street

  9. #9
    Cita Iniciado por Felix Bagur Ver mensaje
    M'encanta! El moment, les ombres.

    No se si coneixes a Sean Tucker, juga molt amb contrasts forts, ombres ...

    http://www.seantucker.photography/street
    No, no el coneixia. Gràcies, Fèlix.

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •