Resultados 1 al 10 de 10

Tema: El viatger solitari

  1. #1

    El viatger solitari

    Per raons que ara no venen al cas, aquest matí he recordat que el passat hivern havia fet aquesta foto a l'estació de metro Marienplatz, de Munic. És una estació molt cèntrica de la ciutat on conflueixen varies línies de metro i tren, amb uns passadissos plens de gent a tothora. Com que era un lloc on hi passava sovint, vaig tenir temps de fixar-me en els miralls i el joc que donaven. Vaig esperar a que marxés el gruix de gent i pregar perquè encara no arribés cap altre comboi de cap línia. Vaig tenir sort.

    Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: _DSC0381.jpg 
Visitas: 422 
Tamaño: 252.5 KB 
ID: 11680

    ISO 4000
    Nikkor 24-70 a 32 mm, f/5
    1/160 sec.

  2. #2
    Com sempre Vicenç, un bon ull en un espai que mereix portar-lo de record a casa, i paciència (i dels acompanyants si no anaves sol) per trobar l'oportunitat de donar-li vida i obtindre una bona fotografia.

  3. #3
    Al tancar m'he fixat que eres un viatger solitari. En aquest cas no has abusat de l'acompanyant.

  4. #4
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    Molt guapa Vicenç, però al meu parer encara hauria sigut més “intrigant” si t’haguessi mogut a la dreta per a retratar el reflexe però no es veies el Vianant “real”, ja que ens hauria obligat a mirar més estona la foto fins entendre que el que veiem era un mirall.

  5. #5
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Excel·lent Lefebriana !!!

    La idea de na Bet és molt bona. Executar-la ja és un altre cosa.
    M'agrada aquest joc !

  6. #6
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    Fantastica!! Estil propi, i bona vista.........

  7. #7
    Tu sabiduría para ver anticipadamente "la foto" es envidiable. Tu paciencia ni te digo. ¡Vaya composición!

  8. #8
    La sort a voltes es té d'anar a buscar, i tú la cerques sempre. Bona imatge!!

  9. #9
    Molt ben buscada Vicenç, ets pacient i tens recompenses com aquesta
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  10. #10
    Gràcies per comentar, companys.

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •