Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 12

Tema: Arquitectura barroca

  1. #1

    Arquitectura barroca

    Darrerament he fet molta fotografia de reportatge i poca d'artística.
    Aquesta setmana, la meva filla i jo, vam contractar una visita guiada per la Catedral de Menorca, que les fa un germà meu.
    Aquesta fotografia és d'una capella barroca en contrapicat cap a la cúpula i disparada a pols.

    ISO............200..............f/3.5...............focal 20mm............vel 1/25...............temperatura 3500K

    Nombre:  Cúpula 2.jpg
Visitas: 406
Tamaño: 905.1 KB
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  2. #2
    Content de que tornis a treure el nas pel foro, Bep . Per cert, on és escrit que la fotografia de reportatge no pot ser artística?. O... què és "fotografia artística" ? Però millor deixem aquest debat per un altre dia, oi?

    Potser perquè m'agrada aquest estil, que trobo la fotografia que ens presentes és molt bona. Bona idea, bona llum, bon enquadrament, bona realització... Quién da más?. Felicitats, Bep.
    Última edición por Lafebre; 19/07/2019 a las 16:35

  3. #3
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    Molt ben encuadrada Bep !!

  4. #4
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    Bep m’agrada la idea i admiro es teu pols. Però a jo personalment aquestes fotos m’agraden quan són 100% simètriques ( manies meves)

    Ara que la llum, molt ben aprofitada

  5. #5
    Comparteixo el comentari d'en Vicenç en relació a la parella reportatge-artística.
    La fotografia molt ben buscada i resultat excel·lent pel lloc on eres. Penso que perdre una mica de simetria en aquest cas li va bé perquè l'arc i una major lluminositat en aquest punt, em porta la mirada a la cúpula. La part superior de la fotografia ja em resulta més secundari.

  6. #6
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Exel·lent, Bep.
    Bom pols.
    M'agrada aquest joc !

  7. #7
    Una imagen clásica de Catedrales este contrapicado. Perfectas las luces en un entorno que imagino "hostil" para la cámara.

  8. #8
    Molt bona Bep. M'agrada tot, llum, enquadrament, equilibri.

  9. #9
    Moltes gràcies a tot@s, m'agradaria que em diguéssiu el perquè no la veis simètrica, la meva intenció va ser deixar-li... potser té una mica de rotació??

    Per a més informació vos diré que és una sola fotografia exposada pels blancs del centre per no cremar-los, per tant vaig pujar les ombres que ja eren molt fosques
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  10. #10
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    Apart de la lleugera rotació em sembla veure més arc abaix que adalt. Però potser és un efecte òptic degut a que una part està més il.luminada? O potser sóc jo , que sóc força maniàtica.... :-)

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •