Resultados 1 al 9 de 9

Tema: La Mola de Fornells

  1. #1

    La Mola de Fornells

    Disfrute de la llum que ofereix les postes de sol sobre el paisatge. Aquesta foto està feta en els penya segats del port de Fornells miran de cap a La Mola.
    Iso 200; focal 18 mm; f/9; exp. 3" filtro polaritzador

    Nombre:  DSC_0566 La Mola de Fornells-1024.jpg
Visitas: 417
Tamaño: 656.6 KB

  2. #2
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Preciosa marina.
    Em crida l'atenció la zona esquerra més fosca que, tot i que potser era la real, els ulls em demanen una llum més homogènia amb la resta.
    Pot ser que hi hagi un molt discret desnivell de l'horitzó?.
    M'agrada aquest joc !

  3. #3
    M'agrada, sobretot, el color, detall i textures de la part terrestre.

  4. #4
    También de acuerdo en la preciosa tonalidad.

  5. #5
    M'agrada Raul, a part del que ja han comentat els companys, el far i la seva situació li donen un plus a l'imatge.

  6. #6
    Moltes gràcies companys per els vostres comentaris.

    Jaume: La part esquerra de roques més fosques és degut a que són l'inici d'un illot que es troba allà mateix i que degut a la hora que vaig fer la foto ja estava en ombre. Evidentment és fàcil donar-li més llum, però a jo ja m'agrada així ja que era la tonalidad real del moment.

  7. #7
    Molt bona llum i bona composició. Felicitats!!
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  8. #8
    Bona composició i llum. La part esquerra de la fotografia la trobo un pel fosca.

  9. #9
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    Raul
    les teves fotos d'Es Fosquet fan que m'agafi immediatament el mono de tornar a Menorca. La millor hora per disfrutar aquesta paisatges, sense cap dubte.
    Com a en Jaume, em fa una mica de nosa la foscor de l'esquerra perquè també em sembla veure-la al cel, però la resta m'agrada molt.

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •