Resultados 1 al 7 de 7

Tema: Bangkok by night

  1. #1
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165

    Bangkok by night

    Una altra foto concebuda amb l'intenció de transmetre l'atabalament nocturn de la nit de Bangkok ( a on he tingut la sort d'anar per raons laborals i he sobrevsicut sense cap ensurt gastric malgrat sopar cada nit street food d'aquest barri)...

    quin canvi amb la nova Fuji Xt2 això de fer nocturnes!
    Coments welcomed :-)

    M, ISO6400, f/3.6, 1/125s

    Nombre:  BANGKOK 7  web  2019 .jpg
Visitas: 353
Tamaño: 558.3 KB

  2. #2
    Eeeeep! Això és una altra cosa. Per mi és molt millor aquesta que no pas "La fira" que vas penjar abans. Aquí hi ha unes diagonals laterals molt ben situades i la paradeta del "79" que hi ajuda i en forma part. Bona intenció i ben resolta. Pel que fa la càmera i recordant les fotos amb poca llum que havies penjat, no hi ha cap dubte de la millora. Felicitats!

  3. #3
    Entenc que l'atabalament nocturn es perquè no deuen tancar mai la botiga i sort, perquè no veig altres fonts d'il·luminació. Respecta a la fotografia ben buscat el moment, ja que tothom està al seu lloc i ningú molesta.

  4. #4
    M'agrada però em falta que et faci entrar dins la foto. De més aprop crec que milloraria molt però és bona!

  5. #5
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Bona foto. A destacar la qualitat en un ambient lluminós especial.
    Comentaris tècnics:
    Has reduït soroll, no?
    Verticalitat, espais que no aporten res i "Vinyetejat" natural que, jo, corregiría.
    M'agrada aquest joc !

  6. #6
    Foroadicto Avatar de Pepe Peñafiel
    Fecha de ingreso
    17 jul, 09
    Ubicación
    Palma de Mallorca
    Mensajes
    5,672
    Me encanta el ambiente captado y la luminosidad que has conseguido en las luces altas.

  7. #7
    Molt bona foto! M'encanten les fotos nocturnes a les ciutats, es capta molt bé la "vidilla" dels carrers i dels seus habitants, i aquest a n'és un bon exemple. Bona composició Bet i bona resolució de les llums del moment.

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •