Resultados 1 al 7 de 7

Tema: La tensa espera

  1. #1

    La tensa espera

    Una pallaça tensa abans de sortir a l'escenari. Feta amb una Leica M10-P i una Seven Artisans 35mm a f2 (una òptica xinesa de 200€ nova!).

    Podeu criticar tot el que vulgueu tècnicament

    Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: Payaso-1.jpg 
Visitas: 408 
Tamaño: 96.6 KB 
ID: 11632

  2. #2
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    Bona foto !!
    Uns colors magnifics !!

  3. #3
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    M'agrada molt també, colors, textures i les diagonals. La pose de la figura molt ben captada. I el foco de llum.
    No sé si és buscat però a mi personalment la figura m'agradaria més enfocada, la veig un pel moguda o difuminada, i em fa una mica de nosa.

  4. #4
    Tota la raó. Problema de tirar amb manual casi fosc. Vaig fer el que vaig poder

  5. #5
    A veure si em sé explicar. De vegades es diu que la part tècnica no és del tot important, o no és el més important. Val, fins aquí hi podria estar d'acord sempre i quan això no vagi en perjudici del resultat final de la imatge. Algunes vegades passa i altres vegades, no passa. El que jo veig en aquesta foto és que és d'una concepció correctíssima, una ambientació fantàstica, un enquadrament i un posat de la pallassa molt bons... però els blancs (cara i barret) estan sense detall. Fixa't que no dic "cremats", sinó sense detall. M'imagino aquesta mateixa presa amb diafragma més tancat (això no és pecat, oi?) afavorint detall als blancs comentats (que al mateix temps hagués reduït llum a la resta de la foto i que tampoc li hagués anat malament) i crec que seria una gran, gran foto. Bé, ja saps per on vaig. És tal com ho veig, però afortunadament no tothom veu les coses com jo.

  6. #6
    Tancar més no era una opció. Estava hiper fosc, tant que no veies casi res. Ja anava a tope de iso i tirava lent però lent com si no hi hagués un demà. Vaig fer el que vaig poder per salvar em màxim de la foto. Per so fos poc, l’òptica era una xinesa de qualitat molt discutible. Entenc el que dius i hi estic d’acord però creu-me que no hi havia molta més sol.lució o, al menys, jo no la vaig sapiguer trobar.

  7. #7
    M'encanta aquesta fotografia Carlos, transmet el que dius a la perfecció, aquella tensió d'abans de sortir a escena, però si tècnicament estés millor ja seria la pera.

    Segurament en aquell moment no vas poder fer més... una llàstima.
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •