Página 2 de 2 PrimerPrimer 12
Resultados 11 al 13 de 13

Tema: Vermells

  1. #11
    Cita Iniciado por Elisabet Marti Ver mensaje
    Si, tinc la Fuji Xt2 des de fa un mes. A mi em va bé que sigui APSC per tema de pes i de volum. No estic tant forta com tu, Carlos ;-)
    He trobat un canvi bestial de la olympus sensor micro 4/3 al APSC.... em va costar decidir-me però sort que ho he fet.
    Doncs si haguessis passat a FF encara fliparies més i hi ha uns pancakes petitissim d'objectius ara mateix :P

  2. #12
    Carlos, la fotografia pretén ser atrevida de partida i m'agrada. Tocar la saturació agradaría a molts, però potser es perdria aquest atreviment. Provaría de tocar la verticalitat, sempre que no quedi massa enganxat al marge, el vianant que surt de la fotografia.

  3. #13
    M'agrada la vista que ens mostres de l'ambient nocturn de la ciutat i l'activitat que transmet, ara be, que açò siguin els colors de "Velvia" no, açò si que no.

    La pel.licula Fujichrome Velvia té uns colors intensos i vius, però no saturats o sobressaturats.

    No sè si n'has emprat alguna vegada d'aquesta pel.licula, però si algún dia tens l'ocasió aprofita-la i entendras el que dic. Per cert a casa en tenc 2 rodets-

    La fotografia m'agrada
    Última edición por Bep Taltavull; 15/07/2019 a las 21:33
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

Página 2 de 2 PrimerPrimer 12

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •