Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 13

Tema: Vermells

  1. #1

    Vermells

    Feta a Berlin amb una Fujitsu de mig format i un 45mm (equivalent a un 35mm) a f2.8.

    Encàrreg de Fuji per sa presentació de sa gama X.

    Totes les crítiques tècniques són benvingudes

    Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: Berlin7.jpg 
Visitas: 399 
Tamaño: 244.2 KB 
ID: 11631

  2. #2
    Ja m'agradaria criticar-la, ja... però no li trobo res, ha, ha.

    Va, en serio, m'agrada molt la foto, però ja que demanes crítica tècnica crec que els vermells estan massa saturats i això fa que es perdin detalls i textures a les parets. Crec que rebaixant una mica la saturació, l'impacte dels vermells es mantindria igual al conjunt de la imatge i es guanyaria qualitat en les llums. Encara que sigui un encàrrec de Fuji no deixa de ser una imatge amb un element arquitectònic que influeix molt, i la manca de verticalitat sempre condiciona visualment.

  3. #3
    Aaaaah pero te truc. Fuji te els perfils de colors dels carrets a dins la camera (en el raw i no un jpg) i pots triar la que vulguis. En aquest cas, precisament, vaig estar tirant amb el perfil Velvia que satura que dona gust jajaja.

  4. #4
    Cita Iniciado por Carlos Permuy Ver mensaje
    Aaaaah pero te truc. Fuji te els perfils de colors dels carrets a dins la camera (en el raw i no un jpg) i pots triar la que vulguis. En aquest cas, precisament, vaig estar tirant amb el perfil Velvia que satura que dona gust jajaja.
    Sí, sí, tot el que vulgis, però visualment la veig massa saturada. Però segurament a tu t'agrada així.

  5. #5
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    jo trobo que el lloc és molt atractiu però no fàcil de retratar, és a dir el lloc m'agrada molt però la foto trobo que no li fa justicia
    i si.... vermelleja una mica :-)

  6. #6
    No das tu brazo a torcer a sí te maten. Está sobresaturada y podrías corregirlo...si te apetece claro.

  7. #7
    Es que estaba probando el perfil Velvia y es así. Os lo prometo. Se podría corregor, claro, pero tuve que probar todos los perfiles. Y no, aunque me maten no lo doy jajaja

  8. #8
    Ahora en serio. Fuji ha hecho algo que, personalmente, me parece una pasada. Ha cogido los perfiles de color de sus películas y los ha incluido en sus cámaras digitales con lo cual se puede reproducir con total fidelidad los colores de rollo de película.

    Uno de ellos (creo recordar que el velvia pero no lo recuerdo bien) satura como si no hubiera un mañana. Exactamente igual que la película. Y al ver estos rojos pensé que le iría bien la caña de esa película. Claro que se puede corregir, parece casi un proceso cruzado, pero entonces ya tocaría el perfil en cuestión y para eso ya tiras en neutro, que también se puede. Por cierto, la cámara de medio formato IMPRESIONANTE.

  9. #9
    Ah! Creo que Bet ahora tiene Fuji. Creo que la suya también lo lleva. Lástima que no hagan FF. Sólo hacen aps-c y medio formato y los que estamos acostumbrados a FF nos cuesta mucho ir a aps-c y las de medio formato son una pasada pero son para lo que son.

  10. #10
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    Si, tinc la Fuji Xt2 des de fa un mes. A mi em va bé que sigui APSC per tema de pes i de volum. No estic tant forta com tu, Carlos ;-)
    He trobat un canvi bestial de la olympus sensor micro 4/3 al APSC.... em va costar decidir-me però sort que ho he fet.

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •