Resultados 1 al 7 de 7

Tema: Retrat

  1. #1

    Retrat

    Jo no sóm molt de "caretos" però aquesta cantant em va demanar una foto per incloure a un disc.

    Feta amb sa Leica M10-P + Leica Summicron ASPH 50mm a f2.

    Critiques tècniques són benvingudes, a veure si animam es foro

    Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: Ak4.jpg 
Visitas: 381 
Tamaño: 110.5 KB 
ID: 11630

  2. #2
    M'agrada el concepte de la foto i el posat de la cantant. Opino que la llum de la cara és massa dura, sobretot per les marcades ombres que li provoca el nas. Aquest és un efecte que normalment no agrada, independentment del tipus de retrat i persona fotografiada, a no ser que es busqui expressament per algun motiu. M'agrada el desenfocament del fons així com el vinyetejat.

  3. #3
    La punyetera em va venir amb maquillatge Glossy (super brillant) i l’hi havia dit mate jajajjaa

    Per això la vaig passar a BN. Imagina amb color jajaja

  4. #4
    La pose y la mirada me gustan. También el tratamiento BN aunque se ha puesto un maquillaje que parece que lleve dos horas al Sol...con gafas oscuras.

  5. #5
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    D'acord amb en Vicenç. Mola la mirada, el fons i l'edició però si li clones l'ombra sota el nas sortirà encara més afavorida, penso,

  6. #6
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    Cita Iniciado por Carlos Silvestre Ver mensaje
    La pose y la mirada me gustan. También el tratamiento BN aunque se ha puesto un maquillaje que parece que lleve dos horas al Sol...con gafas oscuras.

  7. #7
    Cita Iniciado por Carlos Silvestre Ver mensaje
    La pose y la mirada me gustan. También el tratamiento BN aunque se ha puesto un maquillaje que parece que lleve dos horas al Sol...con gafas oscuras.
    Jajaja así es. Y mira que le dije que maquillaje mate perooo antes muerta que sencilla

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •