Resultados 1 al 8 de 8

Tema: Billy Elliot

  1. #1

    Billy Elliot

    Foto feta amb la Sony A7RIII i una òptica Zeiss Loxia 21mm manual a f2.8 i tirada super lenta, sempre cercant s'imperfecció per donar un aire analògic.

    Me podeu criticar tècnicament tant com vulgueu a veure si animam es foro!

    Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: Billy5video.jpg 
Visitas: 384 
Tamaño: 81.7 KB 
ID: 11629

  2. #2
    Doncs ja que ens convides a criticar-te, ho faré amb molt de gust, ha,ha!. Però la crítica, si es pot dir així, no és per la la tècnica com tu esperes, sinó "per la falta de fotos" teves al foro durant molts mesos. Apa, ja t'ho he dit :-)

    La "crítica" anterior només l'he posat en la primerea de les fotos que he obert de les que he vist que has pujat.

    Anant a la foto, si t'he de ser sincer et diré que m'agrada força. No té sentit que et faci cap comentari sobre la part tècnica ja que és això el que busques i el que vols mostrar. Res a dir en aquest sentit. La concepció de la foto m'agrada, el posat de la ballarina el trobo molt bo, així com la llum. L'expressió de la seva cara fa que cada espectador intueixi coses diferents. Molt bon enquadrament.

  3. #3
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    A mi també m'agrada , i encara m'agradaria més si haguessis tingut la sort o la paciència de que l'ombra de l'esquerra hagués sigut més visible. Em sembla més enigmàtic que la noia miri a un personatge que no veiem però intuim...
    Veig a la noia un pel groga, però no em feu cas que ja sabeu que jo encara estic en pràctiques en això de detectar dominants....

  4. #4
    Si buscas imperfección lo has conseguido
    Que noooo, que está muy bieeeen....

  5. #5
    Está ligeramente desenfocada pero he de decir que lo busco porque intento darle un rollo analógico.

  6. #6
    Cita Iniciado por Carlos Silvestre Ver mensaje
    Si buscas imperfección lo has conseguido
    Que noooo, que está muy bieeeen....
    Fuuu no sabes lo que me costó este reportaje. 52 chavales en un escenario moviéndose y bailando sin parar todo el rato y yo con óptica manual. Parece que se tiró horas allí sentada por la foto pero que va. Fue un milagro pillarla.

  7. #7
    M'agrada molt la fotografia i el desenfoc del peu avançat un encert. Jo retallaria una mica a la dreta. Penso com la Bet que el to de la cara resulta estrany, però no podem perdre de vista on s'ha obtingut.

  8. #8
    Es balanç de blancs està corregit. Pensau que hi havia focos de molts colors diferents. Igual podria corregir es color de sa pell però, llavors, crec que no seria es color real que hi havia. Precisament és una de ses coses que menys m'agrada de sa Sony, es colors, i intent sempre que es balanç de blancs sigui lo més acurat possible. Per un altre banda, sa Leica té molt menys rang dinàmic però treu un colors al.lucinants.

    Bé, es meu problema és que m'encanta treure fotos a llocs amb il.luminació pobre i difícil i, clar, després surt com surt jaja

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •