Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 16

Tema: Plensa

  1. #1

    Plensa

    El MACBA (Museu d'Art Contemporani de Barcelona) va allotjar una magnífica exposició de Jaume Plensa on, a més de les seves característiques escultures, hi havia uns no menys esplèndids dibuixos sobre les parets d'una de les sales. Volia fer unes fotos de testimoni però no me n'acabava de sortir. De sobte vaig veure una jove estudiant vestint un jersei vermell i no m'ho vaig ni pensar. Ja ho tenia!. Li vaig demanar si podia posar i molt amablement va accedir. Moltes gràcies, Laia!!

    Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: _DSC2416 .jpg 
Visitas: 465 
Tamaño: 134.0 KB 
ID: 11600

    ISO 4000
    Nikkor 24-70 a 62 mm, f/4,5
    1/200 sec.

  2. #2
    Vaig anar al MACBA i comparteixo la opinió de l'exposició. Has obtingut una magnífica fotografia. M'agrada molt. Felicitats

  3. #3
    Per al meu gust aquesta és la millor fotografia que t´he vist. I mira que n´has penjat de bones. Felicitats. Una obra mestre.

  4. #4
    I a aquesta foto no li calen vinyatats.

  5. #5
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Excel·lent, Vicenç !
    M'agrada aquest joc !

  6. #6
    Hay que saber pedir estos posados para que la gente se enrolle.
    La idea y el resultado me parecen propios de alguien que se maneja muuuuy bien en la fotografía...¿serás tú?

  7. #7
    En veure la foto sencera em ratifico amb lo de que és la millor foto que t´he vist, pero... . M´agrada mes en format quadrat. trobo que li sobra espai per la dreta.

  8. #8
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    De Mestre, Vicenç, com diu en LLuis , no sé si es la millor... (en tens moltes de bones) pero aquesta m´agrada molt !!
    Enhorabona Vicenç...

  9. #9
    Exquisitesa del bon gust. Felicitats!!

  10. #10
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    Vicenç va... reconeix que dins la bossa de la camara hi dus un jersei vermell que vas fent posar als teus models (la noia del museu, el de la bici, etc....)

    gran gran la foto!

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •