Resultados 1 al 9 de 9

Tema: Triatlon as Castell

  1. #1

    Triatlon as Castell

    Aquest darrer dissapte, as Castell es va fer una Triatlò i vaig provar de fer algun "barrido" moltes fotos pero de magres resultats. Tot i així, no vaig quedar mal satisfet.
    Aquesta és una de ses millores que vaig conseguir.

    f/11; iso 100; 18 mm; exp. 1/80

    Nombre:  _DSC0423 Ciclista-1024.jpg
Visitas: 366
Tamaño: 474.7 KB

  2. #2
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Jo la veig molt correcte.
    M'agrada aquest joc !

  3. #3
    M'agrada, Raül. Aquest tipus de fotos, ja ho saps, no són gens fàcils de fer i te n'has sortit més que bé. Si vols provar de reduir aquest petit moviment del ciclista (a mi no em molesta gaire, però) pots provar el següent:

    Filtro -->enfocar --> enfoque suavizado --> I en el desplegable on diu "quitar", triar "desenfoque de movimiento". Els valors de quantitat i radi depenen de cada foto i cal fer proves. Vigila en no passar-te perquè és un tractament agressiu.

    Bona foto, Raül!

  4. #4
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    Ben resolta... Raul

  5. #5
    A mi me parece muy bien, Raul. Felicidades

  6. #6

  7. #7
    M'agrada Raul.

  8. #8
    Interessant procés que millora bastant el resultat. He aplicat la quantitat de 248; radio 3,1 i quitar desenfoque li he posat un 2.
    No será la única vegada que apliqui aquesta correcciò. Moltes gràcies.

    Cita Iniciado por Lafebre Ver mensaje
    M'agrada, Raül. Aquest tipus de fotos, ja ho saps, no són gens fàcils de fer i te n'has sortit més que bé. Si vols provar de reduir aquest petit moviment del ciclista (a mi no em molesta gaire, però) pots provar el següent:

    Filtro -->enfocar --> enfoque suavizado --> I en el desplegable on diu "quitar", triar "desenfoque de movimiento". Els valors de quantitat i radi depenen de cada foto i cal fer proves. Vigila en no passar-te perquè és un tractament agressiu.

    Bona foto, Raül!

  9. #9
    Cita Iniciado por Raul Sintes Ver mensaje
    Interessant procés que millora bastant el resultat. He aplicat la quantitat de 248; radio 3,1 i quitar desenfoque li he posat un 2.
    No será la única vegada que apliqui aquesta correcciò. Moltes gràcies.
    Me n'alegro que t'hagi sigut d'utilitat, Raül.

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •