Resultados 1 al 7 de 7

Tema: Molsa

  1. #1
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1

    Molsa

    Aquesta foto es pot enmarcar en el tema macro. Segons l'expert, el nostre company Raül, aquesta imatge podría correspondre a una fase final de la floració de la molsa. En aquestes minúscules veines sembla que contenen les espores. Aquesta planteta está ubicada damunt d'una paret seca.
    Sembla que es tracta de Tortula subulata.
    Però pujo aquesta foto aquí perque hi vaig veure un aire artístic. Potser a vosaltres no us agradi...


    Nombre:  Tortula subulata_NEF6638d-F-72.jpg
Visitas: 404
Tamaño: 442.1 KB
    Nikon D750 - Micro Nikkor 105mm
    f/8 - 1/1000 - ISO 250
    M'agrada aquest joc !

  2. #2
    A jo m'agrada!, tot i que no hi entenc de fotos macro.
    Crec que has aconseguit crear un desenfoc molt agradable.

  3. #3
    M'agrada aquest enfocament selectiu. Bona foto Jaume!!

  4. #4
    Me gusta este contraluz y la tonalidad. Quizá un poco pasadas de enfoque algunas hojillas pero, vaya, que a otro se lo hubiera pasado por alto.

  5. #5
    A mi m'encanten aquestes fotos Jaume, i aquesta en particular, m'agrada molt, pels colors, per les restes de flor seca que hi ha entremig... m'encanta.

  6. #6
    Em sembla molt bé que pugis aquesta foto a aquest apartat, Jaume. Com ja he comentat altres vegades, també pujaria a aquest mateix apartat uns macros maquíssims de flors que feu tant tu com altres companys. Em refereixo a aquelles fotos que per la seva bellesa van més enllà de l'interès botànic i documental.

    M'agrada molt la foto, Jaume. Felicitats.

  7. #7
    Comparteixo comentaris. Bona fotografia.

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •