Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 13

Tema: Nocturna en companyia de campions (Talatí de Dalt).

  1. #1

    Nocturna en companyia de campions (Talatí de Dalt).

    Com ja he comentat al fil d'en Bep, el vespre de dissabte vam ser a Talatí de Dalt, juntament amb ell i en Juan Cordero (3er un i 1er premi, l'altre, del darrer Fotobosco).

    Per manca de temps i per que havia fet un processat que no m'acabava de convencer, he tardat molt en pujar aquesta foto i sé que tenc pendent la del vespre anterior a Alcalfar (promet pujar-la, també, quan en sigui possible).

    Per anar fent boca de nocturnes vos deixo una de les que vaig fer dissabte:

    Nombre:  Talatí de Dalt VL_0016-2.jpg
Visitas: 406
Tamaño: 150.0 KB

    Nikon D610 amb Nikkor 20 mm
    ISO 2500, f/1.8, 20 segons
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  2. #2
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Excel·lent nocturna
    Tema, enquadrament, llums, cel.... M'encanta.

    Suggerències:
    1. Desaturar de groc i verd del primer pla.
    2. Contrastar més el cel.
    M'agrada aquest joc !

  3. #3
    Gràcies pels comentaris i aportacions, Jaume.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  4. #4
    Foroadicto Avatar de Pepe Peñafiel
    Fecha de ingreso
    17 jul, 09
    Ubicación
    Palma de Mallorca
    Mensajes
    5,672
    Extraordinaria, esos cielos con parte de CL que sirve de contrapunto al azul del cielo sin ella me encantan personalmente.
    Es cierto que veo como un cierto componente verdoso tras leer el comentario de Jaume, lo dejo para los entendidos en dominantes.
    Independientemente de esto, el lugar es mágico y a imagen realmente buena.
    Ls luminosidad de la parte terrestre, tan suave me parece muy acertada.

  5. #5
    Gracias por tu comentario, Pepe, el tema de la componente verdosa de las piedras ya la había trabajado durante el procesado con una desaturación selectiva del 60% y en ese momento me pareció que ya era suficiente, pero todos los puntos de vista son bienvenidos.

    Enviat des del meu ANE-LX1 usant Tapatalk
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  6. #6
    Si. La foto és bona, pero a la part de baix li haguès donat un tò mes càlid.

  7. #7
    M'agrada la imatge en el seu conjunt. Coincideixo amb en Pepe respecte la llum de la part de terra, suau i encertada. Se'm fa difícil de dir -en una foto nocturna com aquesta- si hi ha dominant verda, però el que sí que faria és reduir una mica la saturació, però no només del primer pla sinó del conjunt de la imatge. En qualsevol cas, Joan A., molt bona imatge. Felicitats.

  8. #8
    Molt bona nocturna, si senyor.
    M'agrada molt com has ubicat la VL respecte la taula, coincidint amb la diagonal.
    Tal vegada veig es primer pla una mica massa enfocat.

  9. #9
    Joan, en tot el què t'han dit, crec que tens una mica de feina a fer. En tot cas, m'agrada molt l'enquadrament de la foto.

  10. #10
    Gràcies a tots per aportar el vostre punt de vista.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •