Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 17

Tema: Torre de Alcaufar - Via làctia

  1. #1

    Torre de Alcaufar - Via làctia

    Me estreno en aquesta secció, tots els comentaris son benvinguts.
    La meva idea inicial era fer un arc sencer de la via làctia deixant la torre enmig, però lògicament la contaminació de la urbanització del costat va fer que no fos possible (no coneixia bé la localització).
    Tot i així estic content amb el resultat, amb una composició fruit de la casualitat. També vaig fer alguna foto des del Caló Roig, si voleu les puc compartir amb vosaltres.
    En un intent de reduir sa renou des primer pla, vaig fer dues panoràmiques de 3 fotografies una a ISO3200 i l’altre a 5000. Tot i que sa veritat es que si no amplies al 100% no es nota massa sa millora. Crec que el fet de haver de pujar més la llum de les ombres a la foto feta a ISO3200 compensa la renou de la feta a 5000. Una altre opció seria il·luminar el primer pla, baixar més la ISO i tancar diafragma, que trobau?.

    Per crear sa panoràmica het fet servir photomerge. Revelat en càmera raw i la resta de processat en photoshop.
    La resta de paràmetres:
    FUJIFILM XT-2
    Samyang 12mm (18mm EFF) a f/2
    30 seg. de exposició (crec que 25 seg. hagués sigut millor)

    Nombre:  2019-06-01_ALCAUFAR_0121-ISO_3200_ff_firma.jpg
Visitas: 401
Tamaño: 769.5 KB
    Última edición por Felix Bagur; 07/06/2019 a las 17:18

  2. #2
    M'agrada molt la fotografia que has obtingut. Per mi te molta força.

  3. #3
    Es una excelente composición y el procesado de experto.
    Creo que cualquiera de las soluciones que planteas son válidas y que a veces funciona una y a veces otra.
    Una muy buena nocturna.
    Ah, y bienvenido!

  4. #4
    Gracias por vuestro comentarios, aunque para nada me considero experto.

  5. #5
    Malgrat les dificultats que comentes en que et vas trobar a l'hora de fer-la, vas saber com aconseguir una magnífica imatge. M'agrada molt la visió que vas tenir, aconseguint un enquadrament "diferent". Felicitats, Fèlix.

  6. #6
    Gracies pel vostres comentaris.
    Curiosament avui he vist una imatge de la torre a Instagram on s'havia aconseguit fer l'arc sencer.
    En aquest cas s'havia optat per descentrar la torre respecte l'arc deixat que sortís una mica de la contaminació de les llums de l'urbanització.
    Crec que també es una bona solució.
    (Per cert no se com fer per que al publicar una foto al foro em surti grossa i no la miniatura)

  7. #7
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Cita Iniciado por Felix Bagur Ver mensaje
    ...Per cert no se com fer per que al publicar una foto al foro em surti grossa i no la miniatura)
    Segueix el tutorial que et vaig enviar amb els documents de l'ingrés al GrupFF. Si no, telefóna'm.
    M'agrada aquest joc !

  8. #8
    Gracies Jaume,
    Ara ja se "el truquillo" per posar ses fotos a tamany complert.
    Aprofito per posar-ne una altre de la mateixa sortida:
    Nombre:  2019-06-01_ALCAUFAR_0205-5000_ff.jpg
Visitas: 354
Tamaño: 719.1 KB
    Última edición por Felix Bagur; 07/06/2019 a las 17:53

  9. #9
    Bona estrena, Fèlix.

    Primer de tot comentar-te que, soc del parer, d'obrir un fil diferent per a cada foto que pujam en aquest subfòrum de crítica fotogràfica ja que així els comentaris que fem van destinats només a una sola foto. D'altra manera pot donar peu a confusions el comentar varies fotos en un mateix fil.

    Anant a la primera foto que has penjat, m'agrada molt la perspectiva que vas agafar per a fer la foto i també el detall que has aconseguit en la VL. Per altra banda, i açò ja és un gust personal, a jo m'agrada que una nocturna reflexi l'ambient nocturn i en el teu cas crec que es podria baixar l'exposició general de tota la foto per a que doni més sa sensació de que era el vespre.

    Finalment, les pedres que tens al primer plà crec que ajuden a donar profunditat i creen un punt d'interés en aquesta primera zona ajundant a dirigir la mirada cap a la torre. Potser a la zona del terra li donaria un poc més de contrast per resaltar les textures.

    En tot cas, molt bona estrena!!!
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  10. #10
    Bones Joan Antoni!,

    Tens raó en ses tres coses! ho tindré en compte.

    Gracies.
    Última edición por Felix Bagur; 07/06/2019 a las 18:43

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •