Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 12

Tema: Talatí night

  1. #1

    Talatí night

    Una sortida de dissabte passat acompanyat d'en Joan Antoni i en Juan Cordero de RevelArt.

    La contaminació lumínica fa que perdéssim detalls del cel que després costen de recuperar.

    ISO 2500................f/2.2................vel 15s................focal 20mm.............WB +/- 3000K

    Il·luminació artificial del primer pla amb Ledlenser freda + CTO

    Nombre:  Talati VL  3 2019.jpg
Visitas: 388
Tamaño: 600.9 KB
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  2. #2
    Soberbia composición Bep. Una pena el exceso de contaminación pero...¡qué le ibas a hacer!
    No sé si pasa la prueba del halómetro pero es una excelente nocturna en condiciones complicadas.

  3. #3
    Tècnicament no puc opinar. La fotografia m'agrada. Ben resolta la presència de contaminació.

  4. #4
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Difícil foto, molt ben resolta.
    M'agrada aquest joc !

  5. #5
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    Bona nocturna, Bep !!

  6. #6
    Cita Iniciado por Carlos Silvestre Ver mensaje
    ... No sé si pasa la prueba del halómetro pero es una excelente nocturna en condiciones complicadas.
    Marca ACME el halómetro, supongo

  7. #7
    M'agrada, i molt, tal com t'ha quedat, Bep. La il·luminació del primer terme la trobo en el seu punt just. Felicitats, Bep.

  8. #8
    M'agrada com ha quedat il·luminat es primer plà.
    Llàstima de sa contaminació i s'arbre que tapa una mica sa via làctia, però a la vegada m'agrada sa silueta que fa.

  9. #9
    Primer de tot, agrair-te sa convidada. Va ser un plaer i un luxe compartir aquelles hores amb tu i amb en Juan Cordero sobretot després de que vos haguessin reconescut el vostre treball al Fotobosco (bono ja està bé de fer-te sa pilota, anem per feina....)

    Essent unes hores en que no teniem lluna, va ser complicat poder il.luminar sa taula i al mateix temps vam haver de lluitar amb la CL provinent de Maó.

    Com altres vegades hem dit, la CL ens dona la possibilitat de treure colors al cel que, a jo, m'agraden bastant i aquest cas n'és un d'ells. En General crec que el cel i la VL t'ha quedat molt bé.

    Una cosa que es pot millorar (també pel meu gust) són les diferents llums i ombres que hi ha a la zona de les pedres i jo intentaria igualar un poc més les llums i ombres per a que es noti menys la il.luminació artificial.

    La perspectiva que vas fer m'agrada molt.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  10. #10
    Molt bona Bep!!

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •