Resultados 1 al 9 de 9

Tema: Cala Pregonda

  1. #1

    Cala Pregonda

    Ahir vam anar a fer el dia fins a Cala Pregonda i com que feia vent de tramontana i el cel estava nuvolat vaig pensar en dur la càmera per si sorgia l'ocasió de fer alguna foto, tot i que sabia que per les hores que estariem allà la llum no seria gaire bona....

    Nombre:  Cala Pregonda_0002.jpg
Visitas: 370
Tamaño: 1.04 MB

    Nikon D610 amb Nikkor 20 mm, ISO 50, f/5.6, vel. 1/100 + Filtre CPL i GND de 3 passos.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  2. #2
    Dan ganas de zambullirse aunque el agua esté fría. Un color espectacular. Perfecta imagen de un lugar emblemático.

  3. #3
    Molt bona imatge, composició i color

  4. #4
    Foroadicto Avatar de Pepe Peñafiel
    Fecha de ingreso
    17 jul, 09
    Ubicación
    Palma de Mallorca
    Mensajes
    5,672
    Me encanta el color marino. Y ese cielo con esa diagonal de nubes tiene muchísima fuerza.

  5. #5
    M'agrada molt tal com has fet el cel. Aquests núvols són realment espectaculars. La imatge, en el seu conjunt, molt bona. Has pensat en retallar una mica de mar?

  6. #6
    Un cel força atractiu Joan!!

  7. #7
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Una postal preciosa.
    Potser un pel dura pel meu gust.
    M'agrada aquest joc !

  8. #8
    Moltes gràcies a tots pels comentaris.

    Vicenç: estic segur que tens raó en quan al retall, el que passa és que darrerament tenc per costum retallar respectant les proporicions originals del fotograma i o sé com és que em costa molt anar a un format diferent. Una mania com qualsevol altra, supòs....
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  9. #9
    Guapa foto Joan.

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •