Resultados 1 al 9 de 9

Tema: Fruiters en flor (i III)

  1. #1

    Fruiters en flor (i III)

    Tercera i última imatge dels camps de la plana de Lleida amb els fruiters en flor. La composició geomètrica i els colors d'aquesta imatge em van fer pensar en algun quadre, així que vaig començar a jugar amb el PS per tal de donar-li un aspecte quelcom "pictòric" però sense fer servir les opcions de filtres que vénen amb el programa. Vaig duplicar la imatge final, la vaig fer un cert % més gran (en aquest cas, un 2%) i, com a nova capa, la vaig fusionar amb una opacitat del 50% amb la imatge original. Vaig fer proves amb varis percentatges (òbviament, com més alt sigui el percentatge, més acusat és l'efecte), però he pujat la versió més suau.

    Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: Fruiters en Flor III.jpg 
Visitas: 375 
Tamaño: 424.4 KB 
ID: 11447

    ISO 800
    Nikkor 200-500 a 310 mm, f/10
    1/1000 sec.

  2. #2
    L'existència de colors oposats, com en aquest cas, sempre funciona bé per a que la imatge tengui atractiu visual.

    La tècnia emprada per aconseguir aquest efecte pictoric que comentes no la coneixia i la trob molt ingeniosa, encara que el resultat no m'acaba de fer el pes, però supòs que és una qüestió de gust molt personal.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  3. #3
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    Vicenç, m´agrada molt
    Pero veig algo.. crec que aquesta massa enfocada..contrastada

  4. #4
    ¡Aaaaah... te guardabas la mejor para el final!

  5. #5
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Preciós moment.
    Efecte pictòric enginyós i interessant
    Imagino que no et semblarà be que t'ho demani però, m'agradaría veure la versió clàssica d'aquesta imatge.
    M'agrada aquest joc !

  6. #6
    Personalment m'agrada. Has volgut sortir de la rutina i has obtingut un bon resultat.

  7. #7
    Foroadicto Avatar de Pepe Peñafiel
    Fecha de ingreso
    17 jul, 09
    Ubicación
    Palma de Mallorca
    Mensajes
    5,672
    Toda una fiesta primaveral de color.

  8. #8
    No et sabria dir Vicens quina de les tres fotos de la sèrie m´agrada mes. Potser aquesta tercera. El que si que et dic, i segur que tu ja ho saps, és que jo la hagués presentat una mica mes fosqueta, vaja, bastant mes fosqueta. De totes formes

  9. #9
    Gràcies per comentar, companys.

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •