Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 11

Tema: La Fageda d´en Jordà

  1. #1

    La Fageda d´en Jordà

    Hem estat unsdies per La Garrotxa. Us acompanyo una foto d´aquest bell paratge. La llum era inmillorable. Aixi doncs, si no ha sortit millor la cupla és meva.
    Càmara Canon EOS 5 Mark III, obj. Canon 24-85 a 48, 400 ASA, 1/60, F 8
    Nombre:  La Fageda d´en Jordà.jpg
Visitas: 380
Tamaño: 224.4 KB

  2. #2
    Una bona mostra d'aquest magnífic paratge, Lluís. Em dóna la sensació com si tota la imatge estigués mancada de definició. Sóc jo o li passa a algú més?

  3. #3
    Potser ha estat al pujar-la

  4. #4
    Ha passat alguna cosa extranya, Vicens, perque la original està a focus. També he trobat que està una mica color sèpia que no té l´original. Tot és molt extrany. El traductor també em fa el boig i escriu el que vol i no pas el que jo li dic.

  5. #5
    Lluis: veig que l'arxiu pesa molt poc en comparació als arxius que jo acostum a pujar. És possible que hagis redimensionat malament la imatge i que sigui més gran del que permet la web? en aquest cas la mateixa web baixa el pes de l'arxiu i fa que perdi qualitat....
    Estaria bé que comprovis les mides en pixels de l'arxiu que vares pujar.
    La foto m'agrada bastant i si soluciones el tema que ens ocupa segur que m'agradarà encara molt més.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  6. #6
    Moltes gràcies. Ara ho revisaré.

  7. #7
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    Bona foto, LLuis
    Pero si que li falta definició, segur que es un fall de pujada

  8. #8
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Esperarem que revisis el fitxer de pujada, per opinar.
    M'agrada aquest joc !

  9. #9
    Lluís, personalment la trobo un pel fosca i d'acord amb el tema de la definició.

  10. #10
    Certament que li falta definició. La tinc enfocada. Quan a lo de fosca, les fotografies m´agraden així, tirant a fosquetes. De totes formes estem d´acord de que no es tracta d´una gran foto. es por aprofitar com a fons d´un muntatge, pero a la fotografia, "per se", li manca alguna cosa.

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •