Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 15

Tema: Es Pont d'en Gil: sempre igual i sempre diferent

  1. #1

    Es Pont d'en Gil: sempre igual i sempre diferent

    Fa unes setmanes vaig aprofitar una estona per anar a fer fotos a n'es Pont d'en Gil. No hi vaig poder fer gaire estona per que els espolsims de la mar prest em van deixar l'equip banyat i no vaig voler-hi fer més estona per allà.
    Nombre:  Pont d'en Gil_0001.jpg
Visitas: 399
Tamaño: 603.6 KB


    Nikon D610 amb Nikkor 20 mm, ISO 200, f/8, vel. 6 segons + ND de 9 passos i GND de 3 passos.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  2. #2
    M'agrada la foto, Joan A. Molt ben aconseguit el moviment de l'aigua. Cel espectacular.
    Tinc una pregunta de no expert en filtres. Aquesta coloració marronosa que agafen el núvols (com més superiors, més coloració), és degut a l'efecte/defecte d'algun filtre? No creus que la imatge quedaria millor amb una certa desaturació selectiva d'aquests núvols?
    Bona foto, Joan A.

  3. #3
    Moltes gràcies per la teva aportació, Vicenç.

    El tema de la coloració dels núvols no hi havia reparat en ella i supòs que devia ser per que no em molestava a la vista, però ara que ho has dit, crec que tens raó. He comprovat el raw original i veig que ja hi és aquesta coloració i supòs que tot i emprar uns filtres que no em solen crear problemes de dominats no desitjades, pens que podria ser degut a l'ús dels filtres.

    He fet les modificacions que em proposes i pens que la foto ha millorat. Moltes gràcies!!!!
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  4. #4
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    Un color del agua y movimiento de 10
    Las nubes de arriva ,si se ve algo rarillo
    Guapa !! Joan A.

  5. #5
    De acuerdo, has conseguido transmitir el movimiento impetuoso del agua de manera perfecta. Muy buena!!!

  6. #6
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Molt bona, Joan A.
    Ens pujaràs la nova versió millorada?
    M'agrada aquest joc !

  7. #7
    Aquí la teniu:

    Nombre:  Pont d'en Gil_0001-2.jpg
Visitas: 366
Tamaño: 589.8 KB
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  8. #8
    Sens dubte, crec que ha millorat. Bona feina, Joan A.

  9. #9
    Bona foto Joan A. destacar l'especte del mar amb l'us del filtre i el temps d'exposiciò.

  10. #10
    M'agrada el resultat obtingut en la versió 2. Personalment em molesta una mica el desenfoc dels núvols en primer pla. Jo retallaria per dalt, almenys l'últim grup.

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •