Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 12

Tema: Ses Fontanelles

  1. #1

    Ses Fontanelles

    Así llamamos a esta cala, cerca de Algaiarens y que forma parte de La Vall.

    Me trae muchos recuerdos porque un tio mio tenia aqui una cueva con todos los "lujos" que se podian tener alrededor del año 1975.

    Aqui aprendí a nadar en mi infancia cuando íbamos con mis primos los fines de semana, y unos menús de muerte a base de pescado fresco, crustáceos y marisco.

    ISO 100.............f/16................vel 10s...............focal 20mm..............filtro polarizador + ND degradado suave de 2.5 pasos + ND de 6 pasos

    Nombre:  Fontanelles 2.jpg
Visitas: 334
Tamaño: 277.3 KB
    Miniaturas adjuntadas Miniaturas adjuntadas Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: Fontanelles 3.jpg 
Visitas: 77 
Tamaño: 603.7 KB 
ID: 11443  
    Última edición por Bep Taltavull; 23/04/2019 a las 21:19
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  2. #2
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    Bona, Bep !!
    Aquets tons suaus donen pau

  3. #3
    La dos con una cuidada composición (como es habitual en tus fotos) y con el mérito de haber sabido encontrar unos primeros planos atractivos donde parecen no existir. Manejo de filtros magnífico (otro de tus "fuertes") y colores en su punto justo.

  4. #4
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Magnífica foto. Bep
    No estic d'acord en desenfocar l'aigua.
    M'agrada aquest joc !

  5. #5
    Tot un eixemple de "tenir ofici" a l'hora de planificar i preparar una foto. Trobo les dues magnífiques. Felicitats, Bep.

  6. #6
    M"agrada més la segona per que tè més sensació de profunditat.

    Jaume: no és que s'aigua estigui desenfocada, si no moguda pel temps d'exposició. Una altra cosa és que agradi més o manco aquest efecte i que es pugui valorar augmentar o disminuir aquest temps d'exposició....

    Enviat des del meu LG-K580 usant Tapatalk
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  7. #7
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Cita Iniciado por Joan A. Gomila Ver mensaje
    M"agrada més la segona per que tè més sensació de profunditat.

    Jaume: no és que s'aigua estigui desenfocada, si no moguda pel temps d'exposició. Una altra cosa és que agradi més o manco aquest efecte i que es pugui valorar augmentar o disminuir aquest temps d'exposició....

    Enviat des del meu LG-K580 usant Tapatalk
    Sí, ho he dit malament. Volía dir efecte sedós.
    M'agrada aquest joc !

  8. #8
    Forero Activo Avatar de Cisco Dura
    Fecha de ingreso
    03 jul, 13
    Ubicación
    Ciutadella
    Mensajes
    962
    A jo personalment no tenc prou clar quina de les dues m'agrada més, tal vegada la segona. Bon primer pla, el moviment sedós de la mar m'agrada, bon ús del polaritzador i bon processat. Ara tan sols una observació tant l'una com l'altra em donen una sensació com si l'horitzó estigués arquejat (com si fes falta activar la correcció de lent) però no ho tenc prou aclarit en aquest efecte (no sé si és un efecte visual meu) i a tu Bep.

  9. #9
    De la primera m'agrada molt el cel i de la segona el primer pla.

  10. #10
    Com enquadrament m'agrada més la segona. El revelat impecable a totes dues. Respecta a la sedositat de l'aigua, penso que amb una mica menys milloraria.

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •