Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 15

Tema: S'ho val una visita.

  1. #1
    Forero Activo Avatar de Cisco Dura
    Fecha de ingreso
    03 jul, 13
    Ubicación
    Ciutadella
    Mensajes
    962

    S'ho val una visita.

    Des d'aquesta tribuna, vull tan sols fer un comentari, que és per donar s'enhorabona a tots els qui participen en la III Expo de Fotofinde, que ahir capvespre es va inaugurar a la sala del Roser de Ciutadella, també a tots els que d'alguna manera vam aportar el seu granet en la preparació de la dita fita.
    S'ho val una visita a s'expo.
    I és millor homenatge, és presentant una foto a on puguem debatre.
    En primer lloc vull dir/expressar unes sensacions que tinc. D'un temps cap a qui quan vaig processant els meus ulls ho veuen completament diferent de les vostres opinions, cosa que és molt de respectar, però que una vegada exposada i vegen els vostres comentaris, en sembla que possiblement teniu raó, però el curiós és que així com vaig processant ho veig bé. Per açò la foto que avui present un poc o pot ser que molt té aquesta possibilitat, però el resultat final en principi a jo no em desagrada
    L'efecte en si es diu Josh Adamski.
    Aquí va ella.
    Iso 400 focal 34 mm Diafragma f/8 Velocitat 1/125
    Nombre:  Carrers de Barcelona-8-Editar00001.jpg
Visitas: 383
Tamaño: 235.4 KB

  2. #2
    Està molt bé experimentar i buscar nous camins per la creativitat, Cisco. Sí, aquest efecte s'ha fet molt famós (vull dir molt utilitzat, encara que no sempre amb bon criteri) a molts salons de la concursística actual. La teva foto original trobo que sí que és força apropiada per utilitzar aquest efecte i deixar aïllada la persona que ve de la pastisseria. L'efecte visual final de la imatge m'agrada força, si bé crec que per aconseguir un bon acabat s'haurien de corregir les "ombres" que apareixen a cada banda de les cames (em refereixo a aquestes zones més fosques del terra que es veuen a amdós costats de les cames). Si ho vols corregir és problable que hagis de començar de nou i fer una capa de moviment adicional (una per cada banda de les cames). Molt bé, Cisco. Segueix, segueix provant.

  3. #3
    Doncs a mí m'agrada aquest efecte Cisco, però també veig el que diu el company de les cames

  4. #4
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Cisco, aquesta magnífica foto mereix que provis a corregir el que molt be et recomana en Vicenç.
    M'agrada aquest joc !

  5. #5
    La foto m'agrada molt. Em sembla molt bé aïllar el personatge amb moviment al fons. Fins ara ho feia desenfocant però així li dóna una dimensió més forta i interessant. Desconeixia aquest efecte i ben segur que el provaré. Moltes gràcies per introduir-me a aquesta tècnica. Jo no haguera vist les ombres al costat de les cames, però els companys si i crec que tenen raó, no sé si la tècnica permet eliminar-les.

  6. #6
    Creo que colgué una foto en la que recurrí este efecto que, dicho sea de paso, me agrada mucho.
    Salvo por el corregible tema de las piernas el resultado es muy interesante.

  7. #7
    Un efecte molt interessant per una molt bona fotografia.

  8. #8
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    Cisco, segueix.. m´agrada aquet efecte

  9. #9
    Forero Activo Avatar de Cisco Dura
    Fecha de ingreso
    03 jul, 13
    Ubicación
    Ciutadella
    Mensajes
    962
    Hola a tots. Abans de res, donar les gràcies per comentar.
    Respecte al retoc que en Vicenç suggereix. Aquí present una proposta de retoc. Val a dir que m'ha estat força difícil retocar-la, havent fet de diferents maneres. Que us sembla.
    Nombre:  Carrers de Barcelona-8-Editar copia.jpg
Visitas: 334
Tamaño: 236.0 KB

    També aprofitant aquest fil present una altra foto amb aquest processat però en color. Per poder seguir opinant.
    Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: Carrers de Barcelona-14-Editar -2.jpg 
Visitas: 86 
Tamaño: 283.7 KB 
ID: 11393

    Val a dir que tant aquesta foto com la primera estan fetes a Barcelona aquest any passat.

  10. #10
    Em sap greu, Ciscu, però crec que el resultat no és el desitjable. No creus?

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •