Página 2 de 2 PrimerPrimer 12
Resultados 11 al 15 de 15

Tema: S'ho val una visita.

  1. #11
    Forero Activo Avatar de Cisco Dura
    Fecha de ingreso
    03 jul, 13
    Ubicación
    Ciutadella
    Mensajes
    962
    Vicenç, totalment d'acord amb el teu comentari quant al segon processat. I segueix amb ella, però.....
    Si no fos capaç d'arribar-hi, estic rumiant de posar-la en l'apartat "Mi Versió" per si algú en pot donar una mà. Gràcies de totes maneres.

  2. #12
    No estava el cas d'aquest assumpte i el resultat m'agrada.

  3. #13
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    1. B/N el perfil de les cames de la mossa encara queda mal definit. Però es pot millorar
    2. M'agrada molt la de color amb les dos figures al fons.
    M'agrada aquest joc !

  4. #14
    Forero Activo Avatar de Cisco Dura
    Fecha de ingreso
    03 jul, 13
    Ubicación
    Ciutadella
    Mensajes
    962
    Hola a tots. Després de provar de millorar i de fer no sé quants processats (no vull dir les proves que he fet), aquí present el que trobo que és el millor que he aconseguit. Vull dir que aquest processat el tutorial que vaig trobar, ens explica d'anar fent capes amb un desenfoc de moviment, i val a dir que la part de terra a on faig el desenfoc horitzontal a jo m'agradaria que tingues un gradient de 200 (+/-) però el resultat és que sembla que contamina agafant aquestes ombres dels costats de les cames. L'única forma que he aconseguit perquè fos molt més imperceptible estat fent un desenfoc de moviment d'un gradient de 2000. (no és el que més m'agrada però és el que millor dissimula aquest defecte). Si algú té més suggeriments, estic completament obert a elles.
    Nombre:  Carrers de Barcelona-8-Editar-definitiu.jpg
Visitas: 23
Tamaño: 267.2 KB

    Pd. L'altre dia vaig trobar-me amb un conegut assidu d'entrar en el foro i en va comentar sobre la foto. Li vaig explicar que la foto està feta o retocada amb Photoshop, per aquest motiu comparteixo la foto original (miniatura adjunta) tan sols com a detall.
    Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: Carrers de Barcelona-8.jpg 
Visitas: 38 
Tamaño: 466.4 KB 
ID: 11410
    Jaume m'atreveixo a compartir sa mateixa foto en color, si et dic el motiu, és dedicada a tu, a un darrer post teu vas dir que no solies comentar fotos en blanc i negre i açò en va fer que em motivessis a presentar-la en color també i la poguéssim comentar.
    Nombre:  Carrers de Barcelona-8-Editar-3 color.jpg
Visitas: 23
Tamaño: 355.7 KB

  5. #15
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Moltes gràcies Ciscu.
    Tot un detall per part teu oferir aquesta versió en color. M'agrada molt més que en B&N si no fós per un detall:
    Un dels motius per el que el Blanc i Negre té sentit, és quan el color distreu el missatge del autor.
    Aquest vermell que hi ha just a l'alçada de l'espatlla dreta de la protagonista, distreu. Si el post eludir, podría quedar una foto de 10, segons el meu gust.
    Aquesta especie de halo que acompanya a la cama esquerra de la noia, s'ha de corregir.

    Si aconsegueixes eliminar aquests dos inconvenients, crec que et pot quedar una foto espectacular i en color.

    Jo ho he probat:
    Nombre:  Carrers de Barcelona-8-Editar-3 color-mdf.jpg
Visitas: 20
Tamaño: 267.3 KB
    M'agrada aquest joc !

Página 2 de 2 PrimerPrimer 12

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •